  • 71. Data: 2006-11-02 14:00:29
    Temat: Re: Legalność www.bittorrent.com
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > No to poproszę o dowód.

    no i jakiego Ty dowodu oczekujesz?

    > Ale ją masz.

    nie mam, u Ciebie natomiast zaczyna dzialac tzw mechanizm samowyparcia.
    probujesz za wszelka cene udowdonic ze nie wiesz ze np muzyka ktora
    sciagasz (bylo w innym watku) nie jest rozprowadzana nieodplatnie.

    Przy obecnym stanie kompetencji policji każdy "nalot" to
    > już kara - "zabezpieczenie" sprzętu (lub nawet "tylko" nośników) na
    > długie miesiące i w praktyce zero odszkodowania, nawet jeśli się okaże,
    > że tam nic trefnego nie było.

    co do sposobu dzialanie sie zgodze co do sposobu merytorycznej oceny
    tego konretnego przypadku nie

  • 72. Data: 2006-11-02 14:02:37
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > No, nareszcie wyznanie.

    o sprawach sprzetpwcyh teraz mowimy

    > Oby tak dalej.

    o i myslisz ze jak opuscisz istotna czesc tego posta ('ale co do takich
    serwisow to nikt mnie nie przekona ze biale jest czarne. ') to staniesz
    sie madrzejszy bo ktos uzna ze rzekomo udowodniles swa racje?

    Jezlei jestes taki odwazny zaloz taki serwis i sie przekonamy kto mial
    racje, ja spelnie swoj obywatelksi obowiazek.

  • 73. Data: 2006-11-02 14:50:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Troll Przemek R. wrote:

    > no i jakiego Ty dowodu oczekujesz?

    Dowodu winy oczywiście.

    > nie mam,

    Masz.

    > u Ciebie natomiast zaczyna dzialac tzw mechanizm samowyparcia.

    Produkujesz pseudo-psychologiczny bełkot.

    > probujesz za wszelka cene udowdonic ze nie wiesz ze np muzyka ktora
    > sciagasz (bylo w innym watku) nie jest rozprowadzana nieodplatnie.

    Bredzisz.

    Pomijam już taki detal, że odpłatne rozprowadzanie muzyki czy innych
    mediów lub programów nie oznacza nielegalności ich nieodpłatnego
    pobierania przez mechanizmy p2p.

    "tak ale nie" - urocze...

  • 74. Data: 2006-11-02 15:01:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Troll Przemek R. wrote:

    > o sprawach sprzetpwcyh teraz mowimy

    Też.

    > o i myslisz ze jak opuscisz istotna czesc tego posta ('ale co do takich
    > serwisow to nikt mnie nie przekona ze biale jest czarne. ') to staniesz
    > sie madrzejszy bo ktos uzna ze rzekomo udowodniles swa racje?

    Cytowanie Kaczyńskiego nie stanowi dowodu.

    > Jezlei jestes taki odwazny zaloz taki serwis i sie przekonamy kto mial
    > racje, ja spelnie swoj obywatelksi obowiazek.

    Jaki "serwis"?

    Jeśli chodzi o serwer z udostępnioną dokumentacją, źródłami i binariami
    publicznie dostępnych programów do p2p, to proszę bardzo - podciągnij mi
    tylko choć z półmegabitowy kabelek do mojej lokalizacji (bo ciężko jest
    postawić serwer na GPRS).

    Osiołka używam - do pobierania legalnych, o ile mi wiadomo, rzeczy
    (m.in. dystrybucji SuSE). Ale z góry uprzedzam, że jeśli spróbujesz mi
    nabruździć składając fałszywe donosy, to możesz liczyć na solidną
    "jesień średniowiecza" z twoją nędzną powłoką doczesną w roli głównej.

  • 75. Data: 2006-11-02 15:05:20
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dowodu winy oczywiście.

    kurwa. tak to ja nie bede rozmawiac. Powiez mi mistrzu jak taki dodow
    mialby wygladac?

  • 76. Data: 2006-11-02 15:06:35
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Cytowanie Kaczyńskiego nie stanowi dowodu.

    to nie cyatt Kaczynskiego

    > Jaki "serwis"?

    taki o ktorym jest mowa w watku

  • 77. Data: 2006-11-02 16:21:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Troll Przemek R. wrote:

    > kurwa. tak to ja nie bede rozmawiac. Powiez mi mistrzu jak taki dodow
    > mialby wygladac?

    A to już twój problem. To winę należy udowadniać, a nie niewinność.

  • 78. Data: 2006-11-02 16:47:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Troll Przemek R. wrote:

    > to nie cyatt Kaczynskiego

    Proszę, nawet zaczynasz bełkotać, jak on.... Co to jest "cyatt"?

    > taki o ktorym jest mowa w watku

    Oczywiście - o ile zapewnisz mi odpowiednie połączenie internetowe i
    fundusze "na początek".

    Czy raczyłeś w ogóle ruszyć swoją leniwą dupę i zajrzałeś na http://www.
    bittorrent.com? A może masz problemy z językiem angielskim i nie
    rozumiesz, co np. oznacza np. taki tekst:

    "Trygames is the Internet destination for legitimate downloadable PC
    games and software. We are working with BitTorrent to offer more than
    250 titles for download, free trial and purchase. Game files from
    Trygames and BitTorrent may be shared by any method (burn to CD/DVD,
    e-mail, IM, etc.) and will revert to trial mode each time they are
    passed along."

    Albo może miałeś problemy z doczytaniem się, że np. Eidos umożliwia
    pobranie ze swojej strony takiego samego pliku, jakim przez torrenta
    rozprowadzany jest Hitman 2? (godzinna pełna wersja z możliwością
    późniejszego nabycia)

    Tak więc może przestań, ignorancie jeden, wypowiadać się w kwestiach, o
    których nie masz bladego pojęcia, OK?

  • 79. Data: 2006-11-02 17:12:38
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > A to już twój problem. To winę należy udowadniać, a nie niewinność.

    przeczytales juz o zamiarze ewentualnym i pomocnictwie
    ?

  • 80. Data: 2006-11-02 17:13:47
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > późniejszego nabycia)
    >
    > Tak więc może przestań, ignorancie jeden, wypowiadać się w kwestiach, o

    wpisz GTA San Andreas w tej wyszukiwarce i sam sie ignorancie zamknij