  • Data: 2007-04-18 18:13:36
    Temat: Legalne sprzedawanie na allegro tuszy do drukarek
    Od: "tu-i-tam" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Wymyśliłem sobie, że chciałbym prowadzić małą działalność a konkretnie
    regeneracja
    głowic drukujących które potem sprzedawałbym na allegro.

    No i chciałbym to robić legalnie. Problem jest taki, że chce to robić na
    bardzo małą skale
    i zarabiałbym pewnie 50 do góra 200 zł miesięcznie. W takim przypadku
    założenie własnej działalności
    gospodarczej nie wchodzi w gre.

    Znam kogoś kto już ma działalność związaną z tym, że dzierżawi komuś
    pomieszczenie
    na inna działalność.

    Szczegółów niestety nie znam i nawet nie wiem jakie szczegóły są potrzebne
    ale jakby co
    to się dowiem.

    Pytania brzmią :

    Czy ten ktoś mógłby wziąc to na siebie i rozszerzyć działaność tak żeby za
    mnie sprzedawać
    te tusze ? Czy do takiej działalności trzeba spełnić jakieś dziwne warunki
    typu odpowiednie
    pomieszczenia (jak przy produkcji żywności) czy może po prostu ja bym sobie
    to mógł robić
    u siebie i się nie przejmować ? No i ogolnie czy takie coś mogłoby się udać
    ? Czy to by było
    dużo formalności na przykład związanych z prowadzeniem księgowości czy np
    jakimś tam
    wystawianiem faktur. Czy trzeba mieć kasę fiskalną (mam nadzieje, że nie).

    Jak już napisałem chciałbym tych tuszy sprzedawać dosłownie 10 miesięcznie
    tak tylko żeby
    troche dorobić sobie.

    Z góry dzięki za podpowiedzi. Gdyby ktoś wiedział gdzie można o tym poczytać
    to też by było
    super ale wolałbym coś napisanego w jasny sposób bo do przeglądania
    kilometrów ustaw
    nie za bardzo się nadaję.