  • Data: 2007-04-18 19:35:49
    Temat: Re: Legalne sprzedawanie na allegro tuszy do drukarek
    Od: "tu-i-tam" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:f05rl1$pr0$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,

    > Legalnie nie moze Ci ot tak dac. Musi byc jakas umowa. Pamietaj, ze nieco
    > ponad 500 zl podatku mozna co roku odzyskac w ramach kwoty wolnej od
    > podatku.

    W takim razie niech bedzie nielegalnie. Jakie sa szanse , ze ktos mi
    udowodni, ze dostaje
    te 200 zl miesiecznie a tej osobie, ze mi tyle daje ?

    > Tego tez legalnie nie mozna ;-).

    Czego bym nie zrobil i tak bedzie nielegalnie. Wiec jak juz nielegalnie to
    na calego.

    Chyba, ze oczywiscie chcialbym co miesiac 1000 doplacac do interesu. To sie
    akurat
    da zrobic legalnie.