  • 11. Data: 2004-11-30 14:09:25
    Temat: Re: Legalna muzyka - bez opłat?
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    > Nie.

    A dlaczego nie , np. walkman albo pojdzie sobie na zaplecze i bedzie
    sluchal

    VG

  • 12. Data: 2004-11-30 14:17:41
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Van Gogush" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego nie , np. walkman albo pojdzie sobie na zaplecze i bedzie
    > sluchal

    A teraz mi wskaz gdzie bylo napisane cokolwiek o walkmanie, o sluchaniu na
    zapleczu.....

    --
    http://42.pl/url/9nc
    Nie zastanawiac sie!

  • 13. Data: 2004-11-30 14:42:20
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    > A teraz mi wskaz gdzie bylo napisane cokolwiek o walkmanie, o sluchaniu
    > na zapleczu.....

    a gdzie napisane ze nie ? :)

    VG

  • 14. Data: 2004-11-30 17:34:31
    Od: "js" <j...@i...pl>

    > a gdzie napisane ze nie ? :)

    A gdzie jest napisane, ze nie chodzi o hrabiego Drakule?

    --
    http://42.pl/url/9nc
    Nie zastanawiac sie!

  • 15. Data: 2004-11-30 21:36:28
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    > A gdzie jest napisane, ze nie chodzi o hrabiego Drakule?

    a tu zes mi zabil klina .....:P

    VG

  • 16. Data: 2004-11-30 23:34:37
    Od: "RAV" <z...@p...pl>

    Cholera, ja bylem pewien, ze o Drakule i dlatego czytam...

    --
    Pozdrawiam - RAV
    GG: 4750296...TLEN: ravsite...SKYPE: rafalkudlinski