  • 1. Data: 2004-11-29 18:54:59
    Temat: jak znaleźć projekt lub przepis ??
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    Witam.
    Może to i troche NTG bo temat abrdziej internetowy i googlowy, ale może mi
    pomoże ktoś.

    Próbuję od dłuższej chwili znaleźć zmiany jakie mają wejść w życie od 1
    stycznia 2005r. w przepisach dotyczących świadczeń rodzinnych.
    No właśnie i nie mam pojęcia gdzie i jak tego szukać. Prawdopodobnie jest to
    projekt ustawy, być może jest to już zatwierdzone - ale raczej nie.
    W każdym razie coś się dzieje z tematem bo są organizowane szkolenia ze
    zmian.

    Tylko gdzie jest przepis??
    Ostatni Dziennik ustaw, jaki wprowadzał zmiany w tym zakresie (ostatni jaki
    znalazłem ) ma numer 213 poz. 2162 - Rozporządzenie ministra polityki
    społecznej.

    A może ktoś wie gdzie taki projekt można w sieci znaleźć??

    PawełJ

  • 2. Data: 2004-11-29 18:56:09
    Temat: Re: jak znaleźć projekt lub przepis ??
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    A.D. pon 29. listopada 2004 19:54 PawełJ nie bacząc na śmiech i drwinę, bez
    lęku o własne życie, oznajmił/a:

    > A może ktoś wie gdzie taki projekt można w sieci znaleźć??

    www.sejm.gov.pl

    Prace sejmu -> projekt legisalcyjny czy jakos podobnie

    --
    http://bdp.e-wro.com
    a w adresie e-mail jest za duzo kropek ;)

  • 3. Data: 2004-11-29 18:57:11
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    PawełJ wrote:

    > A może ktoś wie gdzie taki projekt można w sieci znaleźć??

    Jeśli projekt ustawy wpłynął do Sejmu to jest na www.sejm.gov.pl
    Projektów rozporządzeń szukałbym na stronie ministerstwa.

    KG