  • 31. Data: 2008-07-08 13:34:44
    Temat: Re: Legalizacja gaśnicy samochodowej - czy trzeba ją mieć ?
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "qnick" <r...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    news:g4srso$rbi$1@news.onet.pl...

    > Pomijam fakt sprawności gaśnicy bo wiadomo że musi być sprawna tylko czy
    > jest zapis w przepisach mówiący o konieczności legalizacji jej

    Nie ma zapisu.
    neelix

  • 32. Data: 2008-07-08 16:50:27
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > nawet jesli sa sprawne, to:
    > 1. sa troche za male do gaszenia samochodu
    > 2. praktycznie nikt nie potrafi sie nimi poslugiwac
    > 3. zapewne koszt gasnic i (niepotrzebnych) przegladow kilka razy
    > przekracza wartosc spalonych samochodow
    > 4. jesli przypadkowo by sie zapalil moj samochod, to wole, zeby sie
    > spalil (i tak mam AC), niz meczyc sie z naprawa nadpalonego samochodu
    > z kupa syfu po tych gasnicach...
    > 5. dodatkowe ~1.5 kilograma powoduje wyzsze spalanie i gorsze osiagi
    > samochodu ;)
    >
    > WS

    A nie przyszło ci do głowy, że może tą gaśnicą ugasisz płonącego człowieka ?
    Zawsze lepiej ją mieć niż nie mieć.

  • 33. Data: 2008-07-08 19:12:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Jul 2008 18:50:27 +0200, William wrote:
    >A nie przyszło ci do głowy, że może tą gaśnicą ugasisz płonącego człowieka ?
    >Zawsze lepiej ją mieć niż nie mieć.

    A nie przyszlo ci do glowy ze jakby mial defibrylator to bys komus
    uratowal zycie ? Ze jakbys mial linke to bys mogl poholowac.
    Ze jakbys mial lopate to pomoglbys z zaspy wyjechac.
    Ze wiaderko z piaskiem najlepsze na lod.

    I to wszystko niech bedzie obowiazkowe ..

    J.

  • 34. Data: 2008-07-08 23:37:29
    Temat: Re: Legalizacja gaœnicy samochodowej - czy trzeba jš mieć ?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 08 Jul 2008 21:12:18 +0200, J.F. napisał(a):

    > A nie przyszlo ci do glowy ze jakby mial defibrylator to bys komus
    > uratowal zycie ?

    Po co defibrylator, kable rozruchowe pod pachy i kręcimy ;-)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 35. Data: 2008-07-09 12:36:09
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 8 Lip, 18:50, "William" <n...@m...mnie.pl> wrote:

    > A nie przyszło ci do głowy, że może tą gaśnicą ugasisz płonącego człowieka ?
    > Zawsze lepiej ją mieć niż nie mieć.

    No to moze od razu koc gasniczy? Bedzie skuteczniejszy przeciez