  • 21. Data: 2006-06-23 09:18:18
    Temat: Re: Łączenie się do wifi.
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl>

    Marcinie jeśli uważasz, że włamania nie ma bo ktoś zostawil ci drzwi otwarte
    np: do mieszkania, do urzadzeń elektornicznych itp no to ja nie mam więcej
    pytań bo dyskusja nie ma sensu z kimś kto nie ma pojęcia o prawie.

  • 22. Data: 2006-06-23 09:52:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 23.06.2006 Bartosz <l...@a...pl> napisał/a:
    > Marcinie jeśli uważasz, że włamania nie ma bo ktoś zostawil ci drzwi otwarte
    > np: do mieszkania, do urzadzeń elektornicznych itp no to ja nie mam więcej
    > pytań bo dyskusja nie ma sensu z kimś kto nie ma pojęcia o prawie.

    Masz jeszcze coś bardziej merytorycznego w zanadrzu czy pozostały ci
    wyłącznie uwagi ad persona?

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2006-06-23 10:30:56
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 23 Jun 2006 11:18:18 +0200, Bartosz napisał(a):

    > Marcinie jeśli uważasz, że włamania nie ma bo ktoś zostawil ci drzwi otwarte
    > np: do mieszkania, do urzadzeń elektornicznych itp no to ja nie mam więcej
    > pytań bo dyskusja nie ma sensu z kimś kto nie ma pojęcia o prawie.

    A uważasz że jak wejdę do czyjegoś domu i włączę sobie TV to od razu
    jestem włamywaczem? Poproszę konkretny artukuł bo ja na prawie
    też się nie znam i chętnie się douczę.

    Henry

  • 24. Data: 2006-06-23 10:34:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    u...@g...com wrote:

    > Chodzi mi tych, którzy twierdzą, że są.

    To niech ten paragraf wskażą.

  • 25. Data: 2006-06-23 10:36:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bartosz wrote:
    > Są odpowiednie na to przepisy karne np można by się pokusić o art. 287
    > paragraf 1 kk. (Bez upowaznienia wpływa na przesyłanie informacji)
    > lub idąc dalej.

    Nie wpływa. Informacje wysyłane przez właściciela punku dostępowego
    nienaruszone dochodzą gdzie trzeba.

    > Art. 267. § 1. Kto bez uprawnienia uzyskuje informację dla niego nie
    > przeznaczoną,

    A jaką informację dla niego nie przeznaczoną uzyskał człowiek
    podłączający się do _publicznie_ _udostępnionego_ punktu dostępowego?

    > otwierając zamknięte pismo,

    Pismo nie było zamknięte.

    > podłączając się do przewodu służącego do przekazywania informacji

    Jakiego przewodu?

    > lub przełamując elektroniczne,
    > magnetyczne albo inne szczególne jej zabezpieczenie,

    A jakie zabezpieczenie przełamał?

    > podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    > lat 2.
    >
    > Można by jeszcze olejne art. wymieniać ale ten powyższy uziemia sprawcę w
    > 100% więc nie wiem po co ciągniecie tą durna dyskusję

    Znasz się jak kura na pieprzu.

  • 26. Data: 2006-06-23 10:38:18
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Bartosz" <l...@a...pl> naskrobał/a w

> [...]
    > otwarte np: do mieszkania, do urzadzeń elektornicznych itp no to ja
    > nie mam więcej pytań bo dyskusja nie ma sensu z kimś kto nie ma

    Tak się składa, że włamania nie ma, jeśli ktoś zostawił drzwi otwarte np:
    do mieszkania, do urządzeń elektornicznych, itp.

  • 27. Data: 2006-06-23 10:38:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bartosz wrote:
    > Marcinie jeśli uważasz, że włamania nie ma bo ktoś zostawil ci drzwi otwarte
    > np: do mieszkania, do urzadzeń elektornicznych itp no to ja nie mam więcej

    Skoro drzwi są otwarte, to włamania być nie może - włamanie wiąże się z
    przełamaniem zabezpieczeń.

    > pytań bo dyskusja nie ma sensu z kimś kto nie ma pojęcia o prawie.

    Faktycznie - dyskusja z TOBĄ chyba nie ma sensu.

  • 28. Data: 2006-06-23 12:18:59
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Bartosz napisał(a):
    > Marcinie jeśli uważasz, że włamania nie ma bo ktoś zostawil ci drzwi otwarte
    > np: do mieszkania, do urzadzeń elektornicznych itp no to ja nie mam więcej
    > pytań bo dyskusja nie ma sensu z kimś kto nie ma pojęcia o prawie.

    Nie. Otwarte drzwi są otwartymi drzwiami. Drzwi zamknięte na
    przysłowiowy skobel są drzwiami zamkniętymi. Tu nie chodzi o to, by
    wchodząc do jakiegokolwiek budynku trzeba się było zastanawiać, czy
    przejście progu powoduje popełnienie przestępstwa czy nie, podobnie, jak
    włączenie laptopa. Przynajmniej 90 % użytkowników WiFi nie wie, czy
    podłączyło się do właściwej sieci i nigdy się nad tym nie zastanawia.

    Natomiast brak przestępstwa nie wyklucza np. dochodzenia wynagrodzenia
    za bezumowne korzystanie z usługi na drodze cywilnej, aczkolwiek trzeba
    by się było dużo namęczyć, żeby takie wynagrodzenie/odszkodowanie uzyskać.

    M.

  • 29. Data: 2006-06-23 12:46:54
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl>

    Art. 287. § 1
    Art. 267. § 1

  • 30. Data: 2006-06-23 13:16:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 23.06.2006 Bartosz <l...@a...pl> napisał/a:
    > Art. 287. § 1
    > Art. 267. § 1

    Aaaa kolega stąd: "Radiowy dostęp do internetu", wyjaśniło się czemu tak
    bardzo forsuje swoje błędne opinie.

    --
    Marcin