  • Data: 2009-05-01 17:28:31
    Temat: LINK 4 wyludza???
    Od: PiotrekS <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Szybko do rzeczy:

    Tlo:
    w latach 2006-2007 mialem wykupione ubezpiecznie u LINK 4. Sprzedalem
    samochod. Nowy samochod to nowy ubezpieczyciel. Dokumeny z LINK 4
    zaginely w boju i nie jestem wstanie sobie przypomniec czy skladalem
    wypowiedzenie ubezpieczenia. Zalozmy ze nie zlozylem.

    Problem:
    Zadzwonil do mnie pare dni temu windykator twieredzac ze wisze LINK 4
    sume 1280 zl za automatyczne przedluzenie ubezpieczenia. Przez te
    prawie trzy lata LINK 4 ani slowem nie pisnol ze mi cos przedluzyl, za
    mam cos doplacic, ze dalej mnie ubezpieczaja.

    Pytanie:
    dosc proste... co dalej??? Czy mam mozliwosc jakos prawna sprawe
    odkrecic? Czy warta w takiej sytuacji isc do sadu z LINK 4?

    Z gory wdzieczny za pomoc.

    Klient LINK 4 z poczuciem oszukania i mocnego wkurzenia