  • 1. Data: 2007-03-08 16:43:24
    Temat: LAPTOP wratosci 5000 pln dla prawnika
    Od: "JB" <j...@o...pl>

    Witam.
    Poszukuje osoby, ktora pomoze wygrac sprawe zakupu komputera ze sklepu
    internetowego. Zakup dotyczy 2 sztuk - posiadam potwierdzenie zlozenia
    oferty, f-re generowana przez system sklepu internetowego. Jedna
    sztuka dla osoby ktora pomoze poprowadzic "negocjacje"
    Szczegoly na prv.

    JB

  • 2. Data: 2007-03-08 17:53:44
    Temat: Re: LAPTOP wratosci 5000 pln dla prawnika
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    JB napisał(a):

> [...]
    > oferty, f-re generowana przez system sklepu internetowego. Jedna
    > sztuka dla osoby ktora pomoze poprowadzic "negocjacje"

    Rozumiem, że chodzi tylko o pomoc. A mogę prosić tego laptopa "z góry"? ;)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-03-08 18:40:15
    Od: "JB" <j...@s...o2.pl>

    > Rozumiem, że chodzi tylko o pomoc. A mogę prosić tego laptopa "z góry"? ;)

    i z "góry" i z "dołu" ;)
    pozdrawiam
    JB