  • 1. Data: 2004-10-22 08:56:22
    Temat: L4 na zakładkę
    Od: "Czarek" <c...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    lekarz, przy ostatniej wizycie żony, wystawił jej zwolnienie L4 do soboty.
    Ponieważ w sobotę nikt w przychodni nie przyjmuje, więc zastanawia mnie co
    zrobić, aby zachować ciągłość zwolnienia, przy wystawianiu kolejnego? Czy
    można iść do lekarza na przykład w czwartek i wystawić zwolnienie "na
    zakładkę", w którym czwartek, piątek i sobota pokrywałyby się z wcześniejszym
    zwolnieniem, czy z jakichś przyczyn nie można tak zrobić?

    Mam jeszcze inne pytanie dotyczące lekarzy i zwolnień. Jeden z lekarzy wręcza
    żonie dwa odcinki L4 - czerwony i zielony - ze stwierdzeniem, że nikt mu nie
    płaci za noszenie zwolnień do ZUS-u i to jej problem co z tym zrobi. Czy
    lekarz ma do tego prawo?

    Pozdrawiam

    Czarek