    From: "mariusz" <e...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kurs angielskiego i zwrot pieniędzy.
    Date: Thu, 15 Sep 2005 18:52:29 +0200

    Dzień dobry,

    Chcę się zapisać na naukę języka angielskiego. Kurs jest podzielony na
    semestry. Jeden semestr kosztuje 730pln więc jest to znaczna suma pieniędzy.
    Opłata za kurs jest uiszczana bądź z góry za cały semestr bądź jest
    podzielona na dwie raty. Zapytałem się co będzie w przypadku, gdy powiedzmy
    od połowy kursu nie będę mógł uczęszczać, ponieważ będę musiał wyjechać bądź
    to się przeprowadzić. Uzyskałem odpowiedź, iż pieniądze nie zostaną mi
    zwrócone. Pani poinformowała mnie, że jest to swego rodzaju standard we
    wszystkich szkołach językowych.
    Czy prawo naprawde jest tak skonstruowane, iż nie ma możliwości odzyskania
    pieniędzy czy szkoła ta po prostu wykożystuje ludzką niewiedzę ?
    Z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam,