  • 121. Data: 2006-08-20 00:54:00
    Temat: Re: Kurator oświaty wezwał ochronę i wyrzucił mnie siłą
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:ikjkr3-c9a.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > To KTO jest właścicielem majątku państwowego? ;)

    Skarb Państwa

    > Prywatnie podejrzewam, że to "cudzy" jest w kontekście posiadania, a nie
    > własności, ale wolę się upewnić :)

    Nawet nie kwestia posiadania, tylko kwestia osoby uprawnionej do dysponowania
    danym pomieszczeniem. W odniesieniu założymy do mieszkania, to niekoniecznie
    polecenie musi pochodzić od właściciela. Jeśli to jest obca osoba, to
    którykolwiek z domowników może zażądać od niego wyjścia i odmowa będzie podpadać
    pod art. 193 kk.

  • 122. Data: 2006-08-20 11:53:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Skarb Państwa

    Który częściowo należy i do mnie (jak do każdego innego obywatela) :-P

> [...]
    > to niekoniecznie polecenie musi pochodzić od właściciela. Jeśli to jest
    > obca osoba, to którykolwiek z domowników może zażądać od niego wyjścia i

    Bardziej chodziło mi o przypadek: przychodzi właściciel wynajmowanego
    mieszkania i chce się na siłę wpakować, choć najemca sobie nie życzy.

  • 123. Data: 2006-08-21 22:57:45
    Od: Derivior <n...@n...com>

    Witam.

    Przepraszam, że się wepchnę do rozmowy, ale ma związek z tematem, tylko
    sytuacja inna. Załóżmy, że jestem pracownikiem (nie właścicielem)
    sklepu, kafejki internetowej, itp. Czy mogę kogoś wyrzucić z niego i czy
    mogę do tego użyć siły (własnej, bez wzywania policji)?

  • 124. Data: 2006-08-21 23:13:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Derivior wrote:

> [...]
    > sklepu, kafejki internetowej, itp. Czy mogę kogoś wyrzucić z niego i czy
    > mogę do tego użyć siły (własnej, bez wzywania policji)?

    Bo ci się ktoś nie podoba - nie. Lokal udostępniłeś jako publicznie
    dostępna placówkę handlowo-usługową.

    Natomiast jeśli rozrabia (przeszkadza innym, niszczy sprzęt) możesz.

    Podaj konkretny przykład, bo tak postawione pytanie jest ździebko bez sensu.

  • 126. Data: 2006-09-17 03:46:24
    Od: kawuder<k...@i...pl>

    Przypomniało mi się!

    Był a gazecie artykuł o "panu Romanie" który od kuratora chce natychmiastowego
    wręczenia dokumentu i czyni z tego sprawę na kraj i przypomina mi sie inny artykuł
    w gazecie

    O restauracji Babie Lato bodajże, do której SPECJALNIE pojechał pan "Roman z
    Opola", po to, by wyrzucono go z knajpki

    ZObaczcie bo widać premedytację tego człowieka w toczeniu takich spraw : cytuję
    z innego forum: http://www.grupy.egospodarka.pl/Lokale-tylko-dla-
    kobiet,t,140274,8.html

    ****************
    Lokale tylko dla kobiet IP: *.gaja.net.pl
    Gość: Roman G. - 05-08-2005 21:12 [odpowiedz na list]
    [odpowiedz cytując]

    W dzisiejszym "Przekroju" artykuł "Facetom wstęp wzbroniony".
    W Częstochowie funkcjonuje klubokawiarnia "Babie lato", na zewnątrz
    tabliczka "Klub tylko dla kobiet". Mężczyzn wpuszcza się do ogródka, pod
    warunkiem, że ...włożą perukę. Peruki są dwie: zielona i marchewkoworuda z
    warkoczami.

    Jakie są szanse zrobienia im kuku z art. 138 kw?
    ***************

    tu link do artykułu o sprawie: http://www.neww.org.pl/pl.php/news/news/1.html?
    &nw=1946&re=3

    Nie pomagajcie Państwo pieniaczom

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 125. Data: 2006-09-17 03:46:24
    Od: Barwa<a...@w...pl>

    czytam a gazecie artykuł o "panu Romanie" który od kuratora chce
[...]
    bo nie chce założyć peruki

[...]

    Multikino. W każdy wtorek o 20.00 seanse tylko dla kobiet pn. "Kino na
    obcasach". Mężczyzn nie wpuszcza się.

  • 130. Data: 2006-09-17 13:27:53
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik kawuder napisał:

> [...]
    > wręczenia dokumentu i czyni z tego sprawę na kraj i przypomina mi sie inny artykuł

    proponuje wyslac jeszcze ten post z piec razy zeby podniesc wage jego slow.