eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupno/sprzedaż mieszkania z odroczonym terminem opuszczenia go. › Kupno/sprzedaż mieszkania z odroczonym terminem opuszczenia go.
  • Data: 2009-03-16 22:25:02
    Temat: Kupno/sprzedaż mieszkania z odroczonym terminem opuszczenia go.
    Od: vartoniusz <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Jak w temacie. Sprzedaję mieszkanie, jednak mieszkam w nim
    jeszcze przez 3 miesiące od podpisania aktu. Czyli mieszkam w nieswoim
    już mieszkaniu (płacąc tylko koszty eksploatacji).Część pieniędzy
    otrzymuję przed podpisaniem aktu-to gotówka klienta, część po akcie-
    to bankowy kredyt klienta. Osoba kupująca chce jednak zatrzymać 10k
    tytułem zabezpieczenia ewentualnych szkód i wypłacić je w momencie
    opuszczenia lokalu.
    CZy to normalne ze tak się zabezpiecza? A może ja w tym momencie
    ryzykuję, że po 3 miesiącach stwierdzi ze mieszkanie jest zniszczone,
    brakuje jakichś sprzętów, itp i nie wypłaci mi tych brakujących 10
    klocków?