    From: "damianrud" <d...@U...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kupno mieszkania w sądzie od komornika- pytanie
    Date: Wed, 24 Jan 2007 08:07:24 +0100

    Kupno mieszkania w sądzie od komornika- pytanie
    Witam!

    Kupiłem mieszkanie w sądzie, ktos był zadłużony, bank wystawił mieszkanie na
    sprzedaż.

    I teraz nasówa się pytanie

    ja pozbyc sie lokatora, jestem w stanie zalatwic to polubownie, tzn
    zaoferowac np 15tys zł. i aby sie natychmiast wyprowadzil lokator, albo
    wynająć np na 12miesięcy mieszkanie.

    ale jesli sie nie zgodzi, co proponujecie?

    Czy moge wypowiedzec umowe o dostarczanie energii elektorycznej?
    oraz odłączyć wodę, jesli nie będą chcięli się wyprowadzic?

    wiem ze temat był wałkowany wiele razy, ale nie taki konkretnie przypadek,
    archiwum przeglądałem

    dzieki za podpowiedzi

    Damian