  • Data: 2007-01-24 19:05:48
    Temat: Re: Kupno mieszkania w sądzie od komornika- pytanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    damianrud wrote:

    > I teraz nasówa się pytanie

    Pac! Pisownia końcówek "-suw"!

    > ja pozbyc sie lokatora, jestem w stanie zalatwic to polubownie, tzn

    Teraz się pytasz?

    > zaoferowac np 15tys zł. i aby sie natychmiast wyprowadzil lokator, albo
    > wynająć np na 12miesięcy mieszkanie.

    Łaskawca ;)

    > ale jesli sie nie zgodzi, co proponujecie?

    A co można proponować? Pozew do sądu o eksmisję, dopilnowanie spełnienia
    warunków z wyroku i eksmisja przeprowadzona przez komornika w asyście
    policji.

    > Czy moge wypowiedzec umowe o dostarczanie energii elektorycznej?

    Nie. Natomiast na dostawę energii elektrycznej - owszem ;)

    > oraz odłączyć wodę, jesli nie będą chcięli się wyprowadzic?

    Z tym może być problem, zarówno formalny jak i fizyczny - z zasady nie
    da się z zewnątrz odciąć wody do pojedynczego mieszkania.

    > wiem ze temat był wałkowany wiele razy, ale nie taki konkretnie przypadek,
    > archiwum przeglądałem

    Słabo przeglądałeś.