  • Data: 2003-07-17 10:13:03
    Temat: Kupno mieszkania spółdzielczego-własnościowego
    Od: "wojcio" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam zamiar kupic mieszkanie spół-własno. I tutraj parę rzeczy:
    - mieszkanie kupione było na kredyt zabezpieczeniem weksel in blanco oraz
    hipoteka, miała być założona
    - sprawdzałem mieszkanie nie ma hipoteki
    - sprzedającym są byli małżonkowie /orzeczony rozwód/ , którzy dali
    notarialnie poświadczone pełnomocnictwo na sprzedaż mieszkania osobie z
    rodziny

    Na co mam uważać prosze o wszelkie informacje