  • 1. Data: 2003-07-17 10:13:03
    Temat: Kupno mieszkania spółdzielczego-własnościowego
    Od: "wojcio" <w...@p...onet.pl>

    mam zamiar kupic mieszkanie spół-własno. I tutraj parę rzeczy:
    - mieszkanie kupione było na kredyt zabezpieczeniem weksel in blanco oraz
    hipoteka, miała być założona
    - sprawdzałem mieszkanie nie ma hipoteki
    - sprzedającym są byli małżonkowie /orzeczony rozwód/ , którzy dali
    notarialnie poświadczone pełnomocnictwo na sprzedaż mieszkania osobie z
    rodziny

    Na co mam uważać prosze o wszelkie informacje

  • 2. Data: 2003-07-17 15:57:09
    Od: "kizzi" <k...@w...pl>

    Użytkownik "wojcio" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > mam zamiar kupic mieszkanie spół-własno. I tutraj parę rzeczy:
    > - mieszkanie kupione było na kredyt zabezpieczeniem weksel in blanco oraz
    hipoteka, miała być założona
    - sprawdzałem mieszkanie nie ma hipoteki

    sprawdź co jest w księdze wieczystej napisane, czy jest ocbciązone jakimś
    prawem, do kogo nalezy

    > - sprzedającym są byli małżonkowie /orzeczony rozwód/ , którzy dali
    notarialnie poświadczone pełnomocnictwo na sprzedaż eszkania osobie z
    > rodziny
    >
    > Na co mam uważać prosze o wszelkie informacje

    dobrze byłoby sprawdzić co orzekł sąd , dzieląc majątek, czy zostaje we
    własnosci ułamkowej, a moze przynał jednemu z nich, a drugiemu spłatę. kto
    jest zameldowany. to moje propozycje, w sumei teoretyczne, więc cekaj na
    inne info
    pozdro
    kiz

  • 3. Data: 2003-07-17 21:20:04
    Od: "Piciuf" <p...@p...onet.pl>

    "kizzi" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest zameldowany. to moje propozycje, w sumei teoretyczne, więc cekaj na

    Sprawdź też Akt Notarialny sporządzony przy zakupie tej nieruchomości przez
    obecnych właścicieli.
    Bywa, że służebności nie są wpisane w KW, a widnieją na AN.

    Piciuf
    _________________________________
    http://piciuf.w.interia.pl
    http://piciuf.w.interia.pl/muzyka_tsa.htm
    http://piciuf.polski-sex.pl
    _________________________________
    Spieszmy sie kochac ludzi
    Tak szybko odchodza...

  • 4. Data: 2003-07-18 13:36:34
    Od: "kizzi" <k...@w...pl>

    Aha i jeszcze jedno, możesz sprawdzić, czy nie ma zameldowanych osób w tym
    mieszkaniu, czy nie ma zaległości w opłacaniu wszelkich mediów ( bo z chwla
    kupna dług przechodzi na nowego nabywcę), czy nie mazaległosci w
    spółdzielnii itp.
    pozdro
    kiz