  • Data: 2009-02-28 08:24:03
    Temat: Kupno auta
    Od: news-gazeta <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.
    Kupilem samochod uzywany od prywatnej osoby, ale wstawionego do komisu.
    Dokladniej chodzi mi o to ze samochod wyglada bardzo ladnie, ale nie
    znam sie na tyle zeby stwierdzic ze cos jest nie tak. Sprawdzil to komis
    mowiac ze auto jest bezwypadkowe (po ogledzinach).
    Po zakupie i wizycie w zakladzie blacharskim, okazalo sie ze auto
    dostalo strzala w tylek. Pod tylna wykladzina widac nierownosci, ktore
    oznaczaja wgniecenie calego tylu. Tak stwierdzil blacharz.
    Caly tyl oraz klapa weszly okolo 2cm w auto. Bylo to tak sprytnie
    zrobione ze nie widac tego. I teraz moje pytanie : czy moge
    domagac sie od wlasciciela rekompensaty za to?
    Mam fakture vat od komisu. Ale jako dowod, mam 10 minutowe nagranie
    rozmowy z wlascicielem (on dal ogloszenie do internetu i kierowal
    chetnych do komisu) w ktorym zapewnia ze auto jest bezwypadkowe i ma
    tylko kilka otarc lakieru. Nagralem rozmowe telefonem. Oczywiscie
    bez jego zgody. Czy cos warto robic w tym kierunku?
    Czuje sie jednak oszukany, gdyz sprzedajacy mnie zapewnial ze
    auto jest bezwypadkowe, a tu taki klops :(

    Pozdrawiam - Darek.