  • Data: 2002-04-27 09:50:56
    Temat: Kupiłem zle opisany produkt
    Od: "Gregory - Poznaniak" <g...@i...net> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem w sklepie licznik rowerowy, który jest opisany jako 9-cio
    funkcyjny. Opakowanie oryginalne po niemiecku wymienia 9 funkcji.
    Naklejka polskiego dystrybutara opisuje produkt jako 9-cio funkcyjny.
    Instrukcja oryginalna w obcych jezykach wymienia tych funkcji mniej,
    polskie tłumaczenie opisuje 9 funkcji. Folder reklamowy sklepu i cena w
    sklepie: "licznik rowerowy 9-funkcyjny"
    Dla przykładu, w instrukcji polskiej jest opis ustawienia zagara,
    natomiast licznik tego nie ma.
    Oznaczenie na opakowaniu 609***, a na liczniku jakis symbol xh10****.

    co moge oprócz zwrotu produktu, bo nie spełnia opisanych parametrów?

    --
    Gregory
    Poznaniak z krwi i kości

    Pyrlandia - Kraina podziemnej pomarańczy