  • Data: 2004-03-15 12:48:54
    Temat: Kto włascicielem mieszkania
    Od: "pytoniusz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Biorę kredyt na mieszkanie z moja dziewczyną i jej rodziną , ale włascicielem
    ma byc jej ojciec, czy ja nie bede właścicielem ?, czyli wydam kase i jakby coś
    miedzy nami nie tak to zostaje na lodzie i kasa w plecy ?
    mam zreszta książeczki mieszkaniowe i czy bede mógł je wykorzystać ?? a
    książeczki moich siostr rodzonych ??? , w sumie jabysmy sie ożenili to chyba
    nie moglibyśmy korzystać z ulgi budowlanej (wykończenie mieszkania) i ulgi
    odsetkowej, ależ to wszystko jest popieprzone