    From: l...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kto ustala co wchodzi w skład spadku i kto opłaca rachunki?
    Date: Sun, 23 Jan 2011 11:34:56 -0800 (PST)

    Zmarł wujek nie pozostawiając po sobie żadnych spadkobierców oprócz
    mnie. Złożyłem wniosek o stwierdzenie nabycia spadku i w związku z tym
    mam parę pytań:

    1. Kto ustala co wchodzi w masę spadkową (ja dokładnie nie wiem co
    wujek zostawił po sobie, wiem tylko, że kiedyś miał dom ale chyba go
    sprzedał, na pewno miał jedno konto bankowe, ale kiedyś mówił, że ma
    parę kont i czy coś jeszcze nie wiem)
    2. Kto opłaca rachunki za wodę i prąd (wujek mieszkał w domu który nie
    należał do niego ale umowy na dostawę wody i prądu były zawarte z nim,
    do tej pory właściciele domu nie rozwiązali umów chociaż doskonale
    wiedzą, że wujek nie żyje)