    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kto to "osobom trzeci"
    From: Adramelech <a...@t...nie.ma>
    Date: Wed, 21 Dec 2005 16:23:59 +0100

    Witam

    W nowym regulaminie chello jest zapis:

    Par 20 propozycji umowy:

    1. Abonent nie ma prawa udostępniać Usług Internetowych osobom trzecim

    Kim są te osoby trzecie? Czy to znaczy że ojciec rodziny, który podpisał
    umowę z UPC na inet, nie może dopuścić do netu swojej rodziny?
    Czy pod "osoby trzecie" liczą się tylko obcy, nieznajomi, czy wszyscy nie
    będący abonentem? Goglełem wczoraj, ale nigdzie nie mogłem się dokopać
    definicji tych "osób trzecich". Są jakieś źródła określające kto jest "osoba
    trzecia", "druga"(?) itp?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski