  • Data: 2007-11-16 23:46:59
    Temat: Kto płaci koszty wysyłki przy zwrocie towaru?
    Od: "grim" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczów!

    Mam pytanie:

    Ja (osoba prywatna) sprzedałem osobie prywatnej rzecz na Allegro (Kup
    teraz).
    Zastrzegłem , że kupujący pokrywa koszt wysyłki.(koszt wysyłki jest
    porównywalny z ceną rzeczy)
    Wysłałem rzecz za pobraniem (przez kuriera) .
    Nie płaciłem za przesyłkę
    Kurier pobrał od kupującego (koszt rzeczy + koszt przesyłki) i wysłał do
    mnie
    Kupujący chce zwrócić towar .

    Kto komu i ile musi zapłacić?

    Czy dobrze myślę , że po tej operacji powinienem mieć swoją rzecz i stan
    kasy jak przed wysyłką?.

    pozdrawiam