  • 11. Data: 2007-12-28 10:57:33
    Temat: Re: waznosc starego DO
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik " atott" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fl2kfn$c0q$1@inews.gazeta.pl...

    > a tak przy okazji ;
    > do kiedy stary dowod jest wazny? tj czy jego waznosc do konca marca 2008
    > wynika z kwitka dolaczanego do DO przy zlozeniu wniosku czy tez kwitek ten
    > nie ma znaczenia?

    IMOH kwitek nic do rzeczy nie ma. Jest tylko jakieś zobowiazanie publiczne
    MSWiA, że osoby które złożą wniosek przed 31.12.2007 otrzymają nowy dokument
    do 31.03.2008/

  • 12. Data: 2007-12-28 11:06:14
    Od: "Kruchy" <k...@s...pl>

> [...]
    > wynika z kwitka dolaczanego do DO przy zlozeniu wniosku czy tez kwitek ten

    Witam,
    Z tego co mi mowila pani przy skladaniu wniosku to wlasnie ten kwitek ma
    przedluzyc waznosc DO do konca marca.

    --
    Pozdrawiam,
    Lukasz

  • 13. Data: 2007-12-28 12:03:17
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    atott pisze:
> [...]
    > wynika z kwitka dolaczanego do DO przy zlozeniu wniosku czy tez kwitek ten

    Śmieszy mnie, że ludzie zawsze czekają do ostatniej chwili. Wymiana prawa jazdy
    - kolejki, złożenie pitu - kolejki.

  • 14. Data: 2007-12-28 12:23:14
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik qwerty napisał:
    > Śmieszy mnie, że ludzie zawsze czekają do ostatniej chwili. Wymiana
    > prawa jazdy - kolejki, złożenie pitu - kolejki.

    Widocznie mają ważniejsze rzeczy niż dogadzanie biurokracji.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 15. Data: 2007-12-28 14:16:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kruchy wrote:

    > Witam,
    > Z tego co mi mowila pani przy skladaniu wniosku to wlasnie ten kwitek ma
    > przedluzyc waznosc DO do konca marca.

    żaden kwitek niczego nie przedłuża.

  • 16. Data: 2008-01-02 14:12:57
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Śmieszy mnie, że ludzie zawsze czekają do ostatniej chwili. Wymiana prawa
    > jazdy - kolejki, złożenie pitu - kolejki.

    Może uważają, że będzie jak z prawami jazdy ktorych przymus wymiany był
    nielegalny.

    Pozdro Przemek

    ps. a jaki jest ustawowy termin na wydanie dowodu po złożeniu wniosku ??