  • 1. Data: 2007-12-15 18:56:27
    Temat: Kto moze ukarac za stary dowod?
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    Kto ma prawo ukarać za niewymieniony stary dowód na nowy?

    MK

  • 2. Data: 2007-12-15 20:07:25
    Temat: Re: Kto moze ukarac za stary dowod?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > Kto ma prawo ukarać za niewymieniony stary dowód na nowy?

    Policja a jak nie to Sąd

  • 3. Data: 2007-12-15 20:25:54
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Policja a jak nie to S?d

    Tak praktycznie, to niemal kazdy moze ukarac.

    Bank moze odmowic kredytu, kupujacy moze nie kupic samochodu widząc
    stary dowod. Mogą nie wpuscic do knajpy, bo nie bedzie mogl udowodnic
    dorosłosci .... Na poczce mogą nie wydać poleconego lub paczki ...

    :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 4. Data: 2007-12-15 22:18:37
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote in message

    > Policja a jak nie to Sąd

    I nikt więcej nie jest do tego uprawniony?

    MK

  • 5. Data: 2007-12-15 23:13:57
    Od: "Roki" <r...@w...pl>

> [...]
    > stary dowod. Mogą nie wpuscic do knajpy, bo nie bedzie mogl udowodnic
    > dorosłosci .... Na poczce mogą nie wydać poleconego lub paczki ...

    Zniżki w Mc Donaldzie mogę nie uznać:)

  • 6. Data: 2007-12-16 01:11:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sanctum Officium wrote:
    > "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote in message
    >
    > I nikt więcej nie jest do tego uprawniony?

    Nie. Ale każdy może powiadomić policję, że nie masz dowodu.

  • 7. Data: 2007-12-16 06:42:37
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "MT" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    >W tym dziwnym kraju za to ze zupa byla za slona moga ci zeby wybic a co
    >dopiero za dowod.

    A w jakim kraju nie mogą ci zębów wybić?? Dziwny jesteś.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2007-12-16 09:13:37
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Dnia Sat, 15 Dec 2007 19:11:26 -0600, witek napisał(a):

    > Nie. Ale każdy może powiadomić policję, że nie masz dowodu.

    albo Straż Graniczną, która bez nowego dowodu lub paszportu nie będzie
    mogła stwierdzić legalności Twojego pobytu w strefie Schengen (przynajmniej
    teorwtycznie).

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net

  • 9. Data: 2007-12-16 17:44:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > albo Straż Graniczną, która bez nowego dowodu lub paszportu nie będzie
    > mogła stwierdzić legalności Twojego pobytu w strefie Schengen (przynajmniej
    > teorwtycznie).

    Straż graniczna nie może karać za brak dowodu.

  • 10. Data: 2007-12-28 10:51:35
    Temat: waznosc starego DO
    Od: " atott" <a...@g...pl>

    a tak przy okazji ;
    do kiedy stary dowod jest wazny? tj czy jego waznosc do konca marca 2008
    wynika z kwitka dolaczanego do DO przy zlozeniu wniosku czy tez kwitek ten
    nie ma znaczenia?

    pozdrawiam