  • 31. Data: 2008-07-15 23:34:51
    Temat: Re: Kto jest adminem tej grupy? [Admin OSTRZEGA]
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <g5htkl$j03$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > A tam, adminem di tutti admini jest Tomek Surmacz.
    > Jako właściciel hierarchii .pl chyba się kwalifikuje ;)
    > Wyżej nie można :)

    Ojej. I on to wszystko czyta? I wszystkie inne polskie grupy?
    A co bedzie jak on umrze? Czy te wlasnosc sie dziedziczy?

    TA

  • 32. Data: 2008-07-16 00:57:05
    Temat: Re: Kto jest adminem tej grupy?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bartosz pisze:

    > Kłopot w tym, że właśnie odkryłem iż rok temu ktoś był uprzejmy
    > umieścić mój artykuł (skopiowany z mojej strony) na tej grupie, tylko
    > "zapomniał" dopisać, kto jest autorem. Stąd też szukam drogi w celu
    > skorygowania tej rzeczy, bo na autorstwie mi zależy (po doszlifowaniu
    > zamierzam to opublikować w prasie "papierowej").

    ROTFL

    Twoje życzenia są równie idiotyczne, jak żądanie cofnięcia się w czasie,
    bo ktoś zapomniał wspomnieć, że zacytował twoje "dzieło", żeby naprawić
    przeszłość.

    > Co do "witaj w internecie" to obawiam się, że mój staż z grupami
    > dyskusyjnymi sięga jeszcze czasów, kiedy szczytem marzeń internauty
    > był modem 33600 ;) I jakoś z tamtych czasów zachowało mi się

    Newbie...

    > wspomnienie, że każda grupa miała jakichś adminów / modów...

    Którzy jednak nie dłubali w archiwach. To nie 1984 i korygowanie
    przeszłości.

  • 33. Data: 2008-07-16 07:14:13
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 16 Jul 2008 01:34:51 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

    > Ojej. I on to wszystko czyta? I wszystkie inne polskie grupy? A co
    > bedzie jak on umrze? Czy te wlasnosc sie dziedziczy?

    Niestety, w przypadku rezygnacji bądź dymisji TS polski usenet zemrze w
    ciągu 24 godzin.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 34. Data: 2008-07-16 07:24:43
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 16 Jul 2008 01:34:51 +0200,
    T...@s...in.the.world <T...@s...in.the.world>
    screamed:

    > Ojej. I on to wszystko czyta? I wszystkie inne polskie grupy?

    W takim samym stopniu, w jakim administrator Twojego serwera pocztowego
    czyta wszystkie maile.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 09:24:09 user up 11770 days, 21:19, 1 user, load average: 0.00, 0.89, 0.06 ]

    If at first you don't succeed, you must be a programmer.

  • 35. Data: 2008-07-16 07:26:11
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 15 Jul 2008 09:42:34 -0700 (PDT),
    Bartosz <b...@g...com> screamed:
    > Znaczy nie ma żadnego moda, żadnej osoby mogącej kasować posty na
    > wypadek, gdyby ktoś zaczął kląć na grupowiczów bądź też zaczął wklejać
    > linki do stron z dziecięcą pornografią? Nie ma moda który eliminowałby
    > spam?

    Takie rzeczy opisz na pl.news.admin (jeśli dotyczą hierarchii pl.* a nie
    alt.pl.*).

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 09:25:00 user up 11770 days, 21:20, 1 user, load average: 0.00, 0.89, 0.06 ]

    Coming soon: Windows NT for the Nintendo!

  • 36. Data: 2008-07-16 07:32:15
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Bartosz <b...@g...com> napisal:
> [...]
    > skorygowania tej rzeczy, bo na autorstwie mi zależy (po doszlifowaniu
    > zamierzam to opublikować w prasie "papierowej").

    Nie skorygujesz. Google juz to lyknal i na wieki trzyma.

> [...]
    > był modem 33600 ;) I jakoś z tamtych czasów zachowało mi się
    > wspomnienie, że każda grupa miała jakichś adminów / modów...

    Nie. Masz skrzywienie bbsowca. Grupy usenetowe zazwyczaj nie maja
    moderatorow, a moderowane to w zasadzie tablice ogloszen dla
    moderatorow. Zwykli ludzie nie moga na nie pisac, a wylacznie czytac.
    Co do modemu, przebije cie :) zaczynalem od 1200.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 37. Data: 2008-07-16 07:33:47
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    mvoicem <m...@g...com> napisal:

    > To jakim cudem umknęły twojej uwadze reguły którymi rządzi się usenet?

    Zwroc uwage, ze to samoopis bbsowca, najprawdopodobniej z fidonetu.
    To nie byl internet z usenetem.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 38. Data: 2008-07-16 08:01:02
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Jacek_P wrote:

    > Zwroc uwage, ze to samoopis bbsowca, najprawdopodobniej z fidonetu.
    > To nie byl internet z usenetem.

    Mówi o internaucie, więc o kimś korzystającym z internetu. Fidonet to nie
    internet.

    A po drugie, potem pojawił się internet z usenetem i po prostu nie sposób
    było go przeoczyć. No chyba że w tym czasie wyjechał w Bieszczady i wrócił
    w czasie kiedy usenet stracił swoją pozycję na rzecz forów via www i
    blogów.

    p. m.

  • 39. Data: 2008-07-16 08:17:28
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Jacek_P wrote:

    > Nie skorygujesz. Google juz to lyknal i na wieki trzyma.

    ha, ale google ma admina!

    :)

  • 40. Data: 2008-07-16 08:33:59
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Jacek_P pisze:

    > Co do modemu, przebije cie :) zaczynalem od 1200.

    A ja zaczynałam jak modem to była bajka o żelaznym wilku, mało kto miał
    w domu, a dostęp do netu miałam na tekstowym terminalu w instytucie
    matematyki UMK (można było siedzieć 24/24 ale między 22 a 6 nie
    wpuszczali a żeby wyjść trzeba było oblecieć instytut i znaleźć ciecia).

    Jak się sprawdzało pocztę, to za plecami był kolejka chętnych do tego
    okienka na świat.

    Ale mój TŻ to zaczynał jak nie było www, irca, usnetu a maile z Ośrodka
    Obliczeniowego UMK się woziło na tasiemce (czy czymś podobnie
    starożytnym) do Warszawy - tam mieli połączenie chyba do Telii -
    wysyłało w świat, zgrywało co przyszło, wracało ciopągiem i biegiem do
    OO żeby załadować na serwer bo ludzie czekali na wieści ze świata.

    Eh.. to były czasy...

    Maddy... nostalgicznie licząc siwe włosy...

    ps. kolega ma z tamtych czasów wyszabrowane 4 kilo ramu na
    tranzystorach... 4 kilo waży 15 kilo ;)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813