eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKsiegarnia internetowaKsiegarnia internetowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!195.34.132.49.MISMAT
    CH!newsfeed01.chello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "Patryk\)Non" <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ksiegarnia internetowa
    Lines: 10
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Message-ID: <JyUHb.295569$dt3.142609@news.chello.at>
    Date: Mon, 29 Dec 2003 11:51:05 GMT
    NNTP-Posting-Host: 212.186.159.66
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1072698665 212.186.159.66 (Mon, 29 Dec 2003 12:51:05 MET)
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Dec 2003 12:51:05 MET
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:184666
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.
    Jakis czas temu zamowilem ksiazke w ksiegarni internetowej (reklamujacej sie
    od jakiegos czasu w portalu wp.pl). Po tygodniu odebralem przesylke, w
    ktorej znajdowalo sie jedynie bonusowe czasopismo. W jaki sposob moge zmusic
    nieuczciwa firme do zwrotu gotowki lub ponownego wyslania towaru? Jakich
    argumentow uzyc w drugim liscie (na pierwszy nie uzyskalem odpowiedzi) ?

    Pozdrawiam!


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1