  • 261. Data: 2019-04-29 01:56:14
    Temat: Re: Kryptowaluta
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-04-28, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Może mam zboczenie zawodowe.

    No chyba trochę masz, bo mi to też wygląda głównie na mechanizm typu
    podaż popyt. Tu dodatkowo pewnie dołozyła się łatwość zakupu gdzie rynek
    był na tyle duży, że zawsze znalazł się ktoś gotowy sprzedać i ten ktoś
    równie zawsze był w zasięgu klawiatury.

    Jakby nagle ludziom odwaliło na punkcie cebuli, to wzrost popytu byłby
    ograniczany fizyczną podażą - trzeba by było znaleźć jakoś tego
    sprzedawcę.

    --
    Marcin

  • 262. Data: 2019-04-29 06:31:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Tak to by było gdyby ten świstek zawsze miał swojego gwaranta (np. złoto
    > w jakimś skarbcu centralnym). Pod tym względem można się zastanawiać co
    > dla BTC będzie tym gwarantem a co banknotem.

    Dla banknotu gwarantem jest emitent czyli państwo, dla BTC nic takiego
    nie ma. Warty będzie dokładnie tyle ile ktoś zechce za niego zapłacić.

    Pozdrawiam

  • 263. Data: 2019-04-29 07:52:21
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sun, 28 Apr 2019 21:21:41 +0200, u2 napisał(a):

    > ja twierdzę, że to oszustwo,

    oraz to, że:
    "to piramida finansowa"

    Czekamy zatem...
    aż wskażesz (i udowodnisz, że istnieje) miejsce
    w którym zaczyna się schemat Ponziego.
    Oczywiście nie zapomnij o uwzględnieniu
    zasady ciągłości Leibniza.

  • 264. Data: 2019-04-29 11:45:00
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 29.04.2019 o 07:52, dantes pisze:
    > Czekamy zatem

    wy to kto ?:))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 265. Data: 2019-04-29 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wiesz, że nie do końca masz rację. Ludzie kupują różne dziwne rzeczy i
    > akurat BTC nie jest szczególnie dziwniejszy. Dla mnie problemem jest ta
    > cała otoczka. Udowadnianie, że niby wartość BTC wynika ze zużycia prądu
    > do komputerów, które je wykopują. Albo przekonywanie, że to jest
    > wynikiem naturalnego wzrostu kursu.

    Ano.
    Wezmy takie gry internetowe gdzie ludzie kupuja wirtualna zbroje albo
    nasiona do sadzenia roslin (wirtualne oczywiście)

    Kiedys nawet analizowałem jedna taka gre i uwaga - mozna w niej było
    wykupic tryb urlopu.
    Płaciłes 40zł za to ze przezj akis czas mozesz nie grac!!! Dla mnie
    mistrzostwo marketingu i oczywiście potwierdzenie głupoty grających!
    Ale czy oszustwo?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 266. Data: 2019-04-29 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Dla banknotu gwarantem jest emitent czyli państwo, dla BTC nic
    > takiego nie ma. Warty będzie dokładnie tyle ile ktoś zechce za niego
    > zapłacić.

    A ze złotówka tak nie jest ze jest warta dokładnie tyle ile ktos zechce
    za nia zapłacic?
    Uwazasz ze jak dzis masło kosztuje 5zł to za 5zł zawsze kupisz kostke
    masła?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 267. Data: 2019-04-29 18:00:02
    Od: b...@g...com

    W dniu sobota, 27 kwietnia 2019 13:08:43 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

    > swoje wiem, w końcu jestem magistrem inżynierem:))))))))

    Inżynier konserwator powierzchni płaskich?
    https://youtu.be/0yhh8-MDOSU

  • 268. Data: 2019-04-29 19:15:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 29 Apr 2019 15:59:58 GMT, Budzik napisał(a):

    > Udowadnianie, że niby wartość BTC wynika ze zużycia prądu

    Nikt ci synu nic nie udowadnia. Jak uważasz że BTC nie kosztuje w
    prądzie i sprzęcie to nakop sobie trochę i nie marudź. I wyjaśnij przy
    okazji co to jest "naturalny" wzrost kursu.
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 269. Data: 2019-04-29 19:32:22
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 29.04.2019 o 19:15, Jcek Maciejew pisze:

    > Nikt ci synu nic nie udowadnia. Jak uważasz że BTC nie kosztuje w
    > prądzie i sprzęcie to nakop sobie trochę i nie marudź. I wyjaśnij przy
    > okazji co to jest "naturalny" wzrost kursu.

    Jcek idzie na wojnę:)))))))))))
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 270. Data: 2019-04-29 23:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Nikt ci synu nic nie udowadnia. Jak uważasz że BTC nie kosztuje w
    > prądzie i sprzęcie to nakop sobie trochę i nie marudź. I wyjaśnij przy
    > okazji co to jest "naturalny" wzrost kursu.

    Please, nie przypisuj mi słów ktorych nie napisałem (patrz wrotka...)

    --
    Pozdrawia... Budzik