  • Data: 2005-05-11 11:28:37
    Temat: Kruk cd
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ello,

    odniose się do postu z poprzedniego wątku.

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    >Skonczylo sie na tym ze
    > rzucil sluchawka ale bylem uparty i zadzwonilem po raz drugi

    To najwidoczniej u nich normalna procedura:-)) Pani z Kruka też rzucila
    sluchawką. Ja do niej, ze wierzytelnosc sie przedawnila, ona "a wie pani co
    to jest wierzytelność naturalna"? Nie wiedzialam, ale spróbowałam zgadnac "
    to, ze w naturalny sposob szukacie frajerów"?:-)

    Zadzwonilam do Canal+ z pytaniem jak dlugo mam trzymac rachunki. "tak jak
    wszystkie inne 5 lat" :-)) "ale ja nie prowadzę dzialalnosci gospodarczej"
    cisza:-)) " "To ja panią połaczę z działem windykacji" Dzial windykacji
    canal+. "ile mam trzymac rachunki?" "tyle ile Pani chce":-)))) Na moją
    prośbę o sprecyzowanie Pani uroczo stwierdzila, ze nie wie:-) "Proszę
    napisać do działu reklamacji [sic!!] powołując sie na odpowiedni przepis
    prawa polskiego" :-))

    Zaczyna mnie to wciagac:-)))

    HaNkA