  • 11. Data: 2016-12-29 13:54:36
    Temat: Re: Królestwo Kabuto
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 29 Dec 2016 12:23:48 +0100
    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A jak ktoś będzie twierdził, że to on jest Bonaparte a nie ten paskudny
    > podszywacz z pokoju obok i on tu rządzi, to gdzie go zamkniesz;)

    Nie wiem, nie wnikam, powołuje sie na jakiś traktat z Montevideo z 1933 roku
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Krolestwo-Kabuto-Pod
    -Radomiem-powstalo-nowe-panstwo-7489502.html

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 12. Data: 2016-12-29 14:35:48
    Od: nadir <n...@h...org>

    Tu są namiary na ten nowy kraj.
    http://governmentkabuto.info/prawo.html

    Może się odłączyli tak jak Kosowo, tylko my jeszcze nic o tym nie wiemy
    bo wszyscy bronią demokracji w i pod sejmem.;)

  • 13. Data: 2016-12-29 14:50:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.12.2016 o 13:54, szerszen pisze:

    > Nie wiem, nie wnikam, powołuje sie na jakiś traktat z Montevideo z 1933 roku
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Krolestwo-Kabuto-Pod
    -Radomiem-powstalo-nowe-panstwo-7489502.html

    No i? Niech się powołuje.

    Shrek

  • 14. Data: 2016-12-29 15:27:38
    Od: szerszen <s...@t...pl>