  • 1. Data: 2009-12-15 20:25:04
    Temat: Kradziez tozszamosci w rodzinie i smierc
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    Witam,

    Syn wzial na matke kredyty w serwisach pozyczkowych (a wiec bez podpisu, tylko
    podajac dane), typowa kradziez tozszamosci. Syn zmarl. Sprawe utrudnia fakt ze
    wszystkie pozyczki jakoby przeszly prawdopodobnie przez konto bankowe matki(do
    ktorego tez mial dostep).

    Co teraz zrobic? Isc na policje? Organy scigania pewnie uznaja to za falszywe
    zawiadomienie i proba wymigania sie od splacania kredytow.

  • 2. Data: 2009-12-15 20:34:43
    Temat: Re: Kradziez tozszamosci w rodzinie i smierc
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    WW3 pisze:
    > Witam,
    >
    > Syn wzial na matke kredyty w serwisach pozyczkowych (a wiec bez podpisu, tylko
    > podajac dane), typowa kradziez tozszamosci.

    Raczej typowe oszustwo ;)

    BTW: "tożsamość" - bez "sz".

> [...]
    >
    > Co teraz zrobic? Isc na policje? Organy scigania pewnie uznaja to za falszywe
    > zawiadomienie i proba wymigania sie od splacania kredytow.

    A jesteś w stanie cokolwiek udowodnić, hmm?

  • 3. Data: 2009-12-15 20:58:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    WW3 wrote:
    > Witam,
    >
    > Syn wzial na matke kredyty w serwisach pozyczkowych (a wiec bez podpisu, tylko
    > podajac dane)

    jakim cudem?

  • 4. Data: 2009-12-15 21:17:53
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2009-12-15 21:58, witek pisze:
    > jakim cudem?

    KC Art 720 par 2

  • 5. Data: 2009-12-15 23:33:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Paul wrote:

    > KC Art 720 par 2

    to gdzie w polsce przez internet dają pożyczki bez sprawdzenia choćby
    dowodu?

  • 6. Data: 2009-12-15 23:38:44
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2009-12-16 00:33, witek pisze:

    > to gdzie w polsce przez internet dają pożyczki bez sprawdzenia choćby
    > dowodu?

    kokos.pl

  • 7. Data: 2009-12-16 00:07:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Paul wrote:

    > kokos.pl

    A no tak.
    Namnożylo sie tego.

    No to ja bym stawiał na zgłoszenie tego na policji i czekanie co z tego
    wyniknie. Fakt faktem ona pożyczki nie brała.
    To tak jak z bankami. Wypłata gotówki przy uzyciu pinu nie oznacza, ze
    zrobił to właściciel.

    Tu bedzie cieżej, ale co sąd stwierdzi tego nie wie nikt.
    W zasadzie to pozyczkodawcy musieliby isc do sądu i tylko wtedy
    cokolwiek sie zacznie dziac jak nie bedzie tego spłacać.
    Szanse rzędy 0.0001% że sąd sprawę odrzuci są.
    Wówczas pożyczkodawcy będą musieli zwrócić się do spadkobierców.

    W zasadzie dobry adwokat może coś by z tego wymyślił, aby przerzucić
    pożyczkę do masy spadkowej.