  • 11. Data: 2007-10-04 08:19:09
    Temat: Re: Kradziez pieniedzy z konta
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    Steel pisze:

    > 10000 mozliwosci (poniewaz PIN jest 4 cyfrowy czyli od 0000 - 9999 jest
    > 10000 mozliwosci) przez 3 proby daje szanse 1/3333 (pomijajac czesci
    > ulamkowe) na trafienie wlasciwego pinu...

    A nie jest tak przypadkiem, że po 3 próbie "ściana płaczu" nie odda już
    karty???

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski vel Buster

  • 12. Data: 2007-10-04 08:41:22
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl>

    > A nie jest tak przypadkiem, że po 3 próbie "ściana płaczu" nie odda
    > już karty???

    dlatego masz 3 slownie TRZY proby a 10000:3=3333,(3)
    wiec prawdopodobienstwo trafienia wlasiwego pinu jest jak 1/3333
    nie cztery ani dwie lecz TRZY.

    Kapujesz juz?

    Steel

  • 13. Data: 2007-10-04 08:44:06
    Od: "Rysiek G." <r...@o...pl>

    > A nie jest tak przypadkiem, że po 3 próbie "ściana płaczu" nie odda już
    > karty???

    O Jezu :/.

    R.

  • 14. Data: 2007-10-04 10:07:14
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Steel wrote:

    > dlatego masz 3 slownie TRZY proby a 10000:3=3333,(3)
    > wiec prawdopodobienstwo trafienia wlasiwego pinu jest jak 1/3333
    > nie cztery ani dwie lecz TRZY.

    Zauważyłem, że wszystkie karty wydane przez Millenium których pin znam, mają
    ten pin jakiś taki łatwy do zapamiętania (cyfry "na krzyż" lub obok
    siebie).

    Jeżeli jest rzeczywiście jakaś prawidłowość w tym, podejrzewam że szansa
    trafienia we właściwy pin jeszcze bardziej się zwiększy.

    p. m.

  • 15. Data: 2007-10-04 10:48:17
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl>

    > Zauważyłem, że wszystkie karty wydane przez Millenium których pin
    > znam, mają ten pin jakiś taki łatwy do zapamiętania (cyfry "na krzyż"
    > lub obok siebie).

    ale pin w wiekszosci przypadkow mozesz sobie zmienic

    > Jeżeli jest rzeczywiście jakaś prawidłowość w tym, podejrzewam że
    > szansa trafienia we właściwy pin jeszcze bardziej się zwiększy.

    Mowimy o rachunku prawdopodobienstwa, nie uwzgledniajacego glupoty bankowcow
    probujacych ulatwic ludziom zycie.
    Zatem kazda kombinacja 4 cyfr jest jednakowo prawdopodobna (1/10000)

    Steel