  • 1. Data: 2007-10-03 14:17:27
    Temat: czy agencja reklamowa moze wykonac taki serwis?
    Od: "Ekotom" <e...@e...waw.pl>

    Witam,
    trafil Nam sie klient ,ktory chce strone www ze specyficznym towarem,
    mianowicie chodzi o suplementy ,odzywki ,srodki sterydowe.
    Chodzi mu o strone informacyjna gdzie bedzie specjalna notka prawna ,iz jest
    to strona informacyjna.
    Moje pytanie jest takie , czy agnecja zajmujaca sie tworzeniem stron moze
    taka strone wykonac ?
    Chodzi o grafike strony + skrypt do obslugi strony, wprowadzenie
    kategorii,zdjec itp. lezy po stronie klienta.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-10-03 15:10:16
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Oct 3, 4:17 pm, "Ekotom" <e...@e...waw.pl> wrote:
> [...]
    > Chodzi o grafike strony + skrypt do obslugi strony, wprowadzenie
    > kategorii,zdjec itp. lezy po stronie klienta.

    Tak jak antyradary mozna sprzedawac. Ale czy kac moralny bedzie bo sie
    udaje ze sie wierzy ze to tylko informacyjna strona bedzie to juz od
    agencji zalezy.

  • 3. Data: 2007-10-03 20:45:30
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Ekotom" <e...@e...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mianowicie chodzi o suplementy ,odzywki ,srodki sterydowe.
    > Chodzi mu o strone informacyjna gdzie bedzie specjalna notka prawna ,iz

    notka prawna, a co to?

> [...]
    > Chodzi o grafike strony + skrypt do obslugi strony, wprowadzenie
    > kategorii,zdjec itp. lezy po stronie klienta.

    jeśli piszesz, że klient sobie te kategorie i towary sam powprowadza to o co
    chodzi???.... Jeśli stawiasz dla klienta sklep internetowy, pewnie gdzieś
    tam na stronie jakieś informacje/ składy/ dawkowania odżywek czy nawet
    sterydów to te dane informacyjnie możesz podawać nawet na swojej własnej
    stronie firmowanej nazwiskiem bo dlaczego nie? A z tego co piszesz wynika że
    do postawionego sklepu on się już sam zaloguje i kategorie i towary sobie
    poustawia i powpisuje szczegółowe informacje, więc o co Ci chodzi wogóle
    nawet nie potrafie sobie wyobrazić, ewentualnie niezgodne z prawem będzie
    dopiero wstawienie do serwisu/ sklepu towarów nielegalnych z ceną i
    możliwością ich kupna, bo jeśli to będzie tylko informacja i np.
    "orientacyjna cena w polsce xxx zł, więcej informacji tel. 500 000 000" to
    też w tym nic nielegalnego nie ma bo nie siedzisz w głowie u gościa i nie
    odpowiadasz za niego czy on informacji udziela czy sprzedaje czy jeszcze
    cokolwiek zresztą to nie Twoja sprawa, a martwić się masz prawo gdyby to był
    Twój 10 letni syn;)

    ale mam wrażenie że tylko chciałeś głupie pytanie zadać... ;) bo po tym
    zachowaniu nie zleciłbym Ci nic chyba hehe...

    pzdr,
    dkzzzzzz.

  • 4. Data: 2007-10-03 21:04:25
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    zrobić niby można. Miałem kiedyś zlecenie na serwis dla burdelu.
    Fotki a i owszem pojechaliśmy zrobić, ale jakoś ze strony zrezygnowaliśmy.
    ;-)