  • 21. Data: 2011-03-01 07:18:47
    Temat: Re: Koty i psy w bloku - jak się pozbyć zwierzyńca?
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.02.2011 20:35, s...@o...pl pisze:

    > andrzejku zmien tabletki,

    W odróżnieniu od ciebie - nie ćpam żadnych prochów.

    > skrzyzuj nogi i pusc bąka, to ci rozjasni w glowie.

    A, to już jasne, dlaczego takie brednie wypisujesz - dla ciebie proces
    myślenia i pierdzenia to jedno i to samo...

    > Secundo, widac ze nie zajarzyles aluzji, wiec trzymaj sie ciepluto mój ty
    > malutki myśliwcze.

    LOL

    Aluzji... Jesteś tak napruty, że nie zapominasz, ile nóg ma szczur - i
    teraz próbujesz się z tego "wytłumaczyć".

  • 22. Data: 2011-03-01 09:39:24
    Od: "t" <t...@0...pl>

    Szczury jako zwierzęta, a w szczególności kręgowce niewątpliwie podlegają
    Ustawie i powinny być co do zasady chronione.
    Ustawa czyni jednak wyjątek i ze względu na zagrożenie sanitarne niektóre
    zwierzęta mogą być w pewnych warunkach zwalczane.
    Oczywiście szczury są z tego powodu nagminnie trute przez człowieka i na
    ogół nie budzi to niczyjego sprzeciwu.
    Powstaje jednak zasadne pytanie.
    Czy w obecnych warunkach miejskich także inne gatunki zwierząt nie stanowią
    zagrożenia, często więkzsego niż szczury?.
    Można to ocenić szczególnie po roztopach.

  • 23. Data: 2011-03-01 10:06:24
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.03.2011 10:39, t pisze:

    > Czy w obecnych warunkach miejskich także inne gatunki zwierząt nie stanowią
    > zagrożenia, często więkzsego niż szczury?.
    > Można to ocenić szczególnie po roztopach.

    Tylko to są najczęściej "miny" pozostawiane przez psy posiadające
    właścicieli - więc pozostaje problem z warunkiem formalnym zgody
    właściciela.

    Przy czym w tym konkretnym przypadku byłbym raczej za wytruciem
    właścicieli, którzy nie potrafią sprzątać po swoich pupilkach. Albo
    przynajmniej zmusić ich do zeżarcia tych "min" ;->

  • 24. Data: 2011-03-01 10:53:18
    Od: "t" <t...@0...pl>

    > Przy czym w tym konkretnym przypadku byłbym raczej za wytruciem
    > właścicieli,

    To mi się najbardziej podoba.
    Myśl o truciu ludzi jest dopuszczalna w odróżnieniu od myśli o truciu
    piesków i kotków.

  • 25. Data: 2011-03-01 16:31:54
    Od: "Arek Bukalski" <a...@w...pl>

    > To mi się najbardziej podoba.
    > Myśl o truciu ludzi jest dopuszczalna w odróżnieniu od myśli o truciu
    > piesków i kotków.

    niestety tak to u nas jest że zwierzę jest ważniejsze jak człowiek, ale np.
    jak to jest w moim przypadku to zwierzęta są niewinne, winny jest człowiek.
    pozdrawiam Arek