  • 11. Data: 2011-02-28 13:00:28
    Temat: Re: Koty i psy w bloku - jak się pozbyć zwierzyńca?
    Od: s...@o...pl

    > Na prokuratora już ta metoda nie zadziała. A właśnie przyznałeś się do

    > przestępstwa, mendo.

    andrzejku, przygotuj sie: Art. 23 i 24 KC

  • 12. Data: 2011-02-28 13:11:29
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-02-28 13:47, Andrzej Ława wrote:

    > Na prokuratora już ta metoda nie zadziała. A właśnie przyznałeś się do
    > przestępstwa, mendo.

    Pytam z ciekawości prawnej, nie "etyczno-moralnej".

    Czym różni się pies czy kot od szczura? I dlaczego zabijanie jednych
    przez podłożenie trucizny jest złe, a tych innych jest ok?

    gacek

  • 13. Data: 2011-02-28 13:53:01
    Od: s...@o...pl

    zbieglo sie

    > Pytam z ciekawości prawnej, nie "etyczno-moralnej".

    > Czym różni się pies czy kot od szczura? I dlaczego zabijanie jednych

    > przez podłożenie trucizny jest złe, a tych innych jest ok?

    z punktu prawnego róznica jest zadna, natomiast dla andrzejka, kot, pies czy
    inna "menda" zasługuje na zycie wieczne. Po drugie szczur z anatomicznego punktu
    widzenia jest zblizony konstrukcyjnie do czlowieka a ten dla andrzejka nie
    istnieje, dlatego szczury mozna truc a czworonogi nie.

  • 14. Data: 2011-02-28 13:53:41
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.02.2011 14:00, s...@o...pl pisze:

    > andrzejku, przygotuj sie: Art. 23 i 24 KC

    ROTFL

  • 15. Data: 2011-02-28 14:10:11
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.02.2011 14:53, s...@o...pl pisze:

> [...]
    > widzenia jest zblizony konstrukcyjnie do czlowieka a ten dla andrzejka nie
    > istnieje, dlatego szczury mozna truc a czworonogi nie.

    Wg. ciebie, szczurofilu, szczury to dwunogi?

  • 16. Data: 2011-02-28 14:17:52
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.02.2011 14:11, gacek pisze:

    > Pytam z ciekawości prawnej, nie "etyczno-moralnej".
    >
    > Czym różni się pies czy kot od szczura? I dlaczego zabijanie jednych
    > przez podłożenie trucizny jest złe, a tych innych jest ok?

    Zapoznaj się z ustawą o ochronie zwierząt oraz przepisami
    porządkowymi/sanitarnymi w danej okolicy.

    Dodatkowo dochodzi kwestia istnienia właściciela.

  • 17. Data: 2011-02-28 14:44:13
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 14:11:29 +0100, gacek napisał(a):

    > Czym różni się pies czy kot od szczura? I dlaczego zabijanie jednych
    > przez podłożenie trucizny jest złe, a tych innych jest ok?

    1. Czy jest określony właściciel?
    2. Czy jest potrzeba sanitarna?
    Chyba że jest chore na wąglika albo pryszczycę - to można eliminować wbrew
    protestom właściciela.
    Wszystko jest w ustawie o ochronie zwierząt.

    Henry

  • 18. Data: 2011-02-28 17:01:15
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Arek Bukalski wrote:

    > do prawdziwej Wioletty Willas mam szacunek jak do każdego

    To może z szacunku sprawdź pisownię.

  • 19. Data: 2011-02-28 19:35:48
    Od: s...@o...pl

    > Wg. ciebie, szczurofilu, szczury to dwunogi?

    andrzejku zmien tabletki, skrzyzuj nogi i pusc bąka, to ci rozjasni w glowie.
    Secundo, widac ze nie zajarzyles aluzji, wiec trzymaj sie ciepluto mój ty
    malutki myśliwcze.

  • 20. Data: 2011-02-28 22:20:11
    Temat: Odp: Koty i psy w bloku - jak się pozbyć zwierzyńca?
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ikg5gs$4ng$...@i...gazeta.pl...

    jezeli dokladnie taki sam to faktycznie przegiecie

    > Na prokuratora już ta metoda nie zadziała. A właśnie przyznałeś się do
    > przestępstwa, mendo.

    ale jezeli byly bezpanskie to bardzo watpie

    6.1. Nieuzasadnione lub niehumanitarne zabijanie zwierząt oraz znęcanie się nad
    nimi
    jest zabronione.

    trutka jest powszechnie stosowana wiec o ile dawka byla prawidlowa to
    niehumanitane
    odpada, a skoro zadna organizacja nie byla zainteresowana ich przygarnieciem to i
    nieuzasadnione nie nastapilo