  • 861. Data: 2022-04-01 14:05:43
    Temat: Re: Korelacja
    Od: n...@o...pl

    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > No ale mamy jakąś oficjalną ilośc zachorowan czy zakażen.
    > Zakladam, ze chodzi o wynik potwierdzony testem.
    >
    > I sie okazuje, ze u nas takich stwierdzonych zakażen jest wiecej wsród
    > zaszczepionych, niż wsród niezaszczepionych.

    A w Niemczech (i ogólnie na zachodzie) liczba zakażeń wielokrotnie większa niż
    u nas. Ba -- większa niż u nas liczba przeprowadzonych testów.
    A zgonów cudownie mniej.

    > I jaki z tego wniosek ?

    Że nadal nie umiesz myśleć.

  • 862. Data: 2022-04-01 17:47:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.04.2022 o 11:01, n...@o...pl pisze:

    > A ty jeszcze nie wbiłeś sobie do głowy, że przynajmniej w PL liczba zachorowań
    > ma się tak do rzeczywistości jak twoje wywody? :D

    Dlatego dałem dane z UK. Na całym świecie skuteczność szczepień przeciw
    zachorowaniu spadła na pysk. Trzeba to po prostu przyjąć na klatę i
    myśleć co dalej jak już o tym wiemy a nie tłuc termometr. Na przykład
    oznacza to że cały system certów jest okdp.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 863. Data: 2022-04-01 17:47:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.04.2022 o 12:53, Olin pisze:

    > Że te liczby o niczym nie mówią, bo to liczba zakażeń dla osób, które
    > zostały przetestowane.
    > Prawdziwe dane można osiągnąć tylko testując grupę reprezentatywną.

    Jak dane pokazywały dobrze to były dobre. Jak źle to dane złe:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 864. Data: 2022-04-01 19:47:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.04.2022 o 12:50, Olin pisze:

    > Jakiego?

    Tego z którego się smiałeś o całkowaniu. Powierzchnia pod wykresami jest
    większa po szczepieniach w analogicznym okresie.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 865. Data: 2022-04-01 19:51:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Traz doszły czynniki zakłócające i są one na tyle silne, że zjadliwy i
    > mocno zaraźliwy wariant może dominować. Kiedyś jak taki wirus pojawiał
    > się w miasteczku, to było po miasteczku i tyle. Teraz, możena go
    > roznieść po świecie i ubić więcej miasteczek, a mniej zjadliwy po prostu
    > nie zdąrzy.

    Może - ale jak słusznie zauważyłeś mamy globalną wioske jak i medycynę i
    szczepienia. Taki wirus "zwraca uwagę", co powoduje jego zwalczanie
    przez ludzi. To działa na jego niekorzyść.

    {ytaj moich dyskutantów.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 866. Data: 2022-04-01 19:52:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.04.2022 o 11:02, n...@o...pl pisze:

    > zapobiega != zwalcza
    >
    > Z polskiego też jesteś noga? :D

    Ja pisałem o zapobieganiu. To jakaś dla was nowość że szczepionki
    zapobiegają zachorowaniu?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 867. Data: 2022-04-01 20:37:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.04.2022 o 12:48, Olin pisze:

    > Masz jednak problemy z czytaniem, bo chodziło o procent zaszczepionych w
    > przedziale wiekowym 70-79 lat:
    > https://pbs.twimg.com/media/FPCUQcKWQAc_BrA?format=j
    pg&name=large

    > Co mi po liczbie podanych dawek dla wieku 75+.

    Dostałeś też populację i jakbyś nie umiał to przieliłem za ciebie.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 868. Data: 2022-04-01 23:15:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.04.2022 o 08:40, Kviat pisze:

    > Może naukowcy?
    > I co ciekawe nadal twierdzą, że jest jest skuteczna.

    No to rzeczywiście ciekawe. Widocznie dane im nie potrzebne.

    > I nico. 60-80%

    Dupa - dostałeś dane, jesteś odporny na fakty.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 869. Data: 2022-04-01 23:36:15
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Dlatego dałem dane z UK. Na całym świecie skuteczność szczepień przeciw
    > zachorowaniu spadła na pysk.

    Ci co nie umarli przez zimę, bo się zaszczepili, na pewno są wdzięczni za twoje
    szurskie opinie :D

  • 870. Data: 2022-04-02 02:06:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-04-01, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > I sie okazuje, ze u nas takich stwierdzonych zakażen jest wiecej wsród
    > zaszczepionych, niż wsród niezaszczepionych.

    Że np. (jeden z możiwych powodów) testują się głównie zaszczepieni. Jak
    masz w dupie szczepienia i twierdzisz, że kowid to zwykła grypa, to bez
    przymusu, po co miałbyś się testować? A jak się kowidem przejmujesz,
    uważasz, że to coś poważnego, więc się szczepisz, i uważasz, że
    lepiej wiedzieć czy się ma (np. nie chcesz zarazić innych), to się
    przetestujesz.

    --
    Marcin