  • 771. Data: 2022-03-30 06:46:13
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    jE/m/7toH6u94CgAJ

    > Nie potrafię, bo akurat nie do końca rozumiem co tu chce przekazać.
    > Widać, że się nabija natomiast więc pewnie żadnej rozsądnej korelacji
    > tam spodziewać się nie nalezy.

    Rozsądnej nie - natomiast jest korelacja, że im więcej zaszczepionych
    tym więcej przypadków. Ponieważ to taki żart i nie traktowałem tej
    grafiki poważnie, to nie nanosiłem wykresów wyszczepienia, bo i tak
    każdy wie jak wygląda, tylko ograniczyłem się do "bekowego" komentarza.
    Dla zstywnych napisałem wprost żeby kija z dupy wyjęli ale jak widać to
    nie wystarczyło.

    > Staś Pytalski, ma manierę, że jest wiecznym adwokatem diabła w dowolnym
    > temacie i taki jest właśnie styl jego dyskusji na każdej z grup. A, że
    > przy tym wskazuje na mniej lub bardziej teoretyczną możliwość zdarzenia,
    > które akurat brzmi jak próba tłumaczenia nazistów, to nie znaczy, że ich
    > tłumaczy a tym bardziej, że ma takie przekonania.

    Ciekawsze jest to jak przedpisca powiązał fakt, ze ktoś zauważa
    eufemistycznie to nazwijmy "spadek skuteczności" z rzekomym nazizmem;)
    Ostatnio to kacapy wszędzie urojonych nazistów widzą:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 772. Data: 2022-03-30 06:50:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A co z informacjami, których jest na okrągło pełno, choć nie wybijają
    > się tak jak info o zakażeniach i zgonach - nawet łagodne przejście
    > choroby daje różne długofalowe komplikacje u, OIDP, 40% tych co przebyli
    > kowida? Już dla samego tego warto MZ się zaszczpić.

    Podejrzewam, (przynajmniej w większości) to samo co z długofalowymi
    komplikacjami po przeziębieniu, sraczce czy wrastającym paznokciu. Albo
    po szczepieniu;) Skąd wiadomo, że te komplikacje to akurat po covidzie,
    a nie szczepionce? :P IMHO kowodowi przypisuje się już wszystko. Od
    dziury budżetowej, przez niedziałającą służbę zdrowia po depresje, mgły
    cowidowe i bóg wie co jeszcze.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 773. Data: 2022-03-30 08:12:33
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 29.03.2022 o 20:00, Shrek napisał:

    > Nie - zmniejszenie skuteczności przeciw _zachorowaniu_ to poziom 0-10% w
    > 25 tygodniu po szczepieniu pelną dawka. Dla delty jest sporo wyżej
    > (50-60%) więc w istocie dopiero omicron dramatycznie przełamał obronę.
    > Problem w tym, że poprzednich szczepów już statystycnie nie ma.

    poprawka - rok temu przełamał całkowicie inny wariant z RPA, ale on się
    nie rozpowszechnił zbyt daleko, natomiast był na tyle widoczny, że jego
    opis znalazł się w Lancecie (pojawił się m.innymi w Izraelu - pewnie
    dlatego opisano go i sprawdzono, że szczepionka przed nim nie chroni).
    Nie wykluczam, że Omicron jest jakąś jego mutacją, dlatego tak łatwo
    omija zabezpieczenie szczepionki.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 774. Data: 2022-03-30 10:37:57
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 29.03.2022 o 19:10, Shrek pisze:

    > Owszem się zdarzały.

    > No i zgadza się - nie zna.

    LOL

    Czyli ty znasz i za chwilę do niego napiszesz i mu je podasz, czy raczej
    pozwolisz aby prof. umarł w niewiedzy?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 775. Data: 2022-03-30 12:22:41
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 28.03.2022 o 19:40, Shrek pisze:

    > Ale to były działające szczepionki. Zapobiegały zachorowaniu a więc
    > zmniejszały R.

    Specjalna uwaga dla pojmujących inaczej:
    - żadna szczepionka nie zapobiega zachorowaniu
    - z chorobą walczy układ immunologiczny
    - organizm zwalczy chorobę tylko wtedy, kiedy rozpozna zagrożenie
    - jeśli do organizmu trafi nieznany szkodnik, to organizm może z nim
    sobie nie poradzić (przykładem Indianie i ospa)
    - szczepionka ma nauczyć, jak wygląda wróg
    - jeśli układ odpornościowy traci pamięć, to znów może sobie nie poradzić
    - to nie wina szczepionki, że po pewnym czasie układ immunologiczny
    już nie reaguje szybko na wirusy - to wina organizmu. dzięki
    szczepieniom organizmowi można przypomnieć wroga i skłonić do czujności.

    --
    -
    Akarm

  • 776. Data: 2022-03-30 12:42:14
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 29.03.2022 o 10:53, J.F pisze:

    > A swoja droga ... czemu jeszcze nie ma szczepionki na HIV?
    >
    > Nie da sie, decydentom nie zalezy, czy fachowcy od mRNA juz pracują ?

    Szczepionka już jest, podobno działająca. A dlaczego nie jest dostępna?
    Bo nie jest przebadana klinicznie.
    Zdaje się, że po prostu brakuje chętnych, którzy pragnęliby zarazić się
    tym wirusem. Trwają poszukiwania.

    --
    -
    Akarm

  • 777. Data: 2022-03-30 13:00:32
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 29.03.2022 o 12:24, Kviat pisze:
    .

    > Tak. Właśnie tak powinieneś zrobić.

    Powiem więcej: koniecznie!
    Wszystkie tępaki powinny iść w ślady Hany Horki. :D
    To jedyna szansa na podniesienie ilorazu inteligencji w społeczeństwie.

    --
    -
    Akarm

  • 778. Data: 2022-03-30 13:35:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 29 Mar 2022 17:49:07 +0200, Shrek napisał(a):

    > Już się tak nie rozpędzaj - liczba szczepień 75+ 5,2M, liczba ludzi 75+
    > 3,5M. Nawet przy dwóch dawkach to nie będzie 90%.

    Dane o procencie zaszczepionych z tłitera, czyli ulubionego źródła
    foliarzy:
    https://pbs.twimg.com/media/FPCUQcKWQAc_BrA?format=j
    pg&name=large

    Swego czasu tak bardzo zachwalałeś tego Roberta.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 779. Data: 2022-03-30 13:38:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 29 Mar 2022 17:38:39 +0200, Shrek napisał(a):

    > A po czemu nie?

    Po temu, że - wbrew foliarskiej propagandzie - to czy człowiek umrze, albo
    chociaż trafi pod respirator, też ma znaczenie, i to nawet pierwszorzędne,
    przy ocenie skuteczności szczepionek.

  • 780. Data: 2022-03-30 13:39:58
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 30 Mar 2022 06:50:14 +0200, Shrek napisał(a):

    > Skąd wiadomo, że te komplikacje to akurat po covidzie,
    > a nie szczepionce?

    Może dlatego, że te komplikacje występowały jeszcze przed rozpoczęciem
    szczepień.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek