  • 751. Data: 2022-03-29 13:35:28
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 28 Mar 2022 23:50:03 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Szrek, JF to są rozsądne osoby

    Jakoś trudno mi się zgodzić.

    Shrurek wpadł w jakieś dziwne towarzystwo i zaczyna szerzyć foliarską
    propagandę. Skoro taki rozsądny, to zobacz na jego definicję korelacji,
    którą zapewne wymyślił na poczekaniu:
    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/kWM3xXzWV
    jE/m/7toH6u94CgAJ
    Potrafisz to jakoś sensownie skomentować?
    Tak poza tym, niezbyt lubię jego język i dresiarskie maniery.

    Staś Pytalski to naziol i dobrze wyszkolony troll. Zadaje pierdyliony
    pytań, żeby zajechać interlokutora, a jak mu się skończy koncept to się
    zapętla i pyta n-ty raz o to samo.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 752. Data: 2022-03-29 13:43:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Mar 2022 13:26:48 +0200, Olin wrote:

    > Podasz jakieś źródło?
    > Pardon: źródełko.

    źrodełko jak źródełko - wirus, ktory zabije nosiciela, przestaje sie
    reprodukowac i rozprzestrzeniac.

    Wiec wirusy, ktore zabiją szybko, szybko konczą.

    A rozwijaja sie w najlepsze takie, ktore krzywdy nie robia, jak grypa,
    albo zabijaja latami bez objawów, jak HIV/AIDS.

    J.

  • 753. Data: 2022-03-29 13:52:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 29 Mar 2022 11:53:00 +0200, kacapska onuca wzór J.F napisała:

    > A jesli chodzi o zgony - przypominam, ze sprawa sie zaczela,
    > gdy ktos (poslowie z Konfederacji?) zauwazyl, ze ilosc zmarlych
    > "z covid" wsrod zaszczepionych, to 30%.

    Hail Fiutin!

    No i się zapętliłeś, bo już o tym było, ale taki masz sposób trollowania.
    Średnia wieku zmarłych na kowid to ~75 lat, a w tym przedziale wiekowym
    prawie 90% jest zaszczepionych.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 754. Data: 2022-03-29 14:04:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 29 Mar 2022 13:43:11 +0200, kacapska onuca wzór J.F napisała:

    > źrodełko jak źródełko - wirus, ktory zabije nosiciela, przestaje sie
    > reprodukowac i rozprzestrzeniac.
    >
    > Wiec wirusy, ktore zabiją szybko, szybko konczą.

    Hail Fiutin!

    Może i tak jest, ale wolałbym o tym poczytać z wiarygodnych źródeł, bo
    aksjomaty obowiązujące w szurnecie nie są mi znane.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 755. Data: 2022-03-29 14:16:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Mar 2022 13:01:43 +0200, Kviat wrote:

    > A ilu ludzi przez te tysiąclecia sprawdziło te orzeszki?

    Ktos je tam jednak jadl.
    I chyba nie zabijaly masowo, bo by mialy dopisek "trujace".

    > Bo widzisz, obecnie mamy coś z 7,5 mld ludzi.
    > A na szybko wyguglałem, że ktoś oszacował, że od 50000 roku pne do
    > dzisiaj na Ziemi przewinęło się jakieś 100 mld w sumie.
    > Czyli dzisiaj żyje ok. 7% wszystkich do tej pory żyjących ludzi.
    >
    > Na szybko też wyguglałem, że do września 2021 co najmniej jedną dawkę
    > szczepionki przyjęło 25% ludzi na świecie.

    No ale co chcesz powiedziec - ze szczepionka jest juz sprawdzona?
    Toz przeciez sam to pare razy pisalem - krótkookresowo jest
    bezpieczna, eksperyment dowiodl.
    Ale rok temu wiedziano to tylko po probach klinicznych
    na tysiach osob :-)

    > Ale mogę założyć, że jak wczoraj jadłem orzeszki, dzisiaj jadłem
    > orzeszki, to jutro też nie umrę od orzeszków?
    > Czy nie mogę?

    Ogolnie mozesz. Ale te same orzeszki, ktore sprawdziles, nie jakies
    nowe :-)

    > Przecież to oczywiste. Bo są bez recepty.
    > (to był sarkazm, tłumaczę, bo wiem że ty i jeszcze kilku twoich kolegów
    > tego nie łapiecie)

    Sarkazm sarkazmem, ale na muchomory tez nie trzeba recepty.

    > I jest gorzej niż myślisz. Jeden orzeszek od drugiego orzeszka z tej
    > samej paczki różni się bardziej, niż dwie fiolki szczepionki z dwóch
    > różnych partii wyprodukowanych z kilkumiesięczną różnicą.
    > Te dwa orzeszki z jednej paczki mogą nawet pochodzić z różnych
    > plantacji, na których używają różnego gówna (czy czego się tam używa do
    > orzeszków) do nawożenia.

    No i skutek masz jaki masz - przecietnie nie truja,
    ale czesc ludzi jednak zabijaja.

    J.

  • 756. Data: 2022-03-29 14:33:26
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 29.03.2022 o 14:16, J.F pisze:

    > Ktos je tam jednak jadl.
    > I chyba nie zabijaly masowo, bo by mialy dopisek "trujace".

    W przeciwieństwie do masowo zabijających szczepionek z dopiskiem trujące.

    > No ale co chcesz powiedziec

    Nic.
    Chciałem cię czymś zająć. Miałem nadzieję, że zejdzie ci dłużej i trochę
    odpoczniemy od twojego trollowania.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 757. Data: 2022-03-29 17:29:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2022 o 13:35, Olin pisze:

    > https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/kWM3xXzWV
    jE/m/7toH6u94CgAJ
    > Potrafisz to jakoś sensownie skomentować?

    No myślałem że jak hinta na obrazku zostawię, to dasz radę...

    > Tak poza tym, niezbyt lubię jego język i dresiarskie maniery.
    >
    > Staś Pytalski to naziol

    O ja cię...

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 758. Data: 2022-03-29 17:38:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2022 o 12:01, Olin pisze:

    > No to po grzyba w brytyjskich raportach podają skuteczności przeciw innym
    > czynnikom?

    A po czemu nie?

    > Po drugie, w linku z definicją, który podałeś było słowo "zazwyczaj", ale
    > tego też jakoś nie zauważyłeś.

    No zazwyczaj, podaj rozsądny powód, żeby tym razem robić inaczej niż
    zawsze - poza tym, że tak jak zawsze po prostu nie działa:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 759. Data: 2022-03-29 17:49:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2022 o 13:52, Olin pisze:

    > Hail Fiutin!
    >
    > No i się zapętliłeś, bo już o tym było, ale taki masz sposób trollowania.
    > Średnia wieku zmarłych na kowid to ~75 lat, a w tym przedziale wiekowym
    > prawie 90% jest zaszczepionych.

    Już się tak nie rozpędzaj - liczba szczepień 75+ 5,2M, liczba ludzi 75+
    3,5M. Nawet przy dwóch dawkach to nie będzie 90%.

    Więc tentego - jak już rzucasz danymi to sprawdzaj. Ale co do zasady
    masz trochę racji.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 760. Data: 2022-03-29 18:46:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Powinieneś oceniać po procesie przebadania, a nie po tym jak się coś
    > zachowuje w walce z dziczą tym bardziej,

    No i oceniłem. Wcześniej nie było zdaje się tak spektakularnych wpadek,
    więc tytuł "najlepiej przebadanego preparatu" jest "mocno" na wyrost.

    > No nie, bo dwa różne obszary mogą mieć zupełnie różne prawdopodobieństwa
    > określenia poprawnego zachowania.

    Ale robione przez te same osoby albo przez osoby którym te same osoby
    zlecały badania. A ten fakap z dramatycznie spadająca skutecznością nie
    wynikał z braku wiedz czy doświadczenia, a że po prostu... nikt się nie
    zainteresował - widocznie nie było zlecenia, było zlecenie, żeby
    potwierdzić skutecznośc, to skoro potwierdzono, to potwierdzono. Widzę
    pewien potencjał na powtórkę. Tym bardziej że to nie są tanie badania,
    więc jak kasy ktoś nie wyłoży to po prostu ich nie będzie. A po co mają
    być, skoro już raz stwierdzono, że _jest_ bezpieczna?

    > To nie są dobre przykłady, bo nikt wtedy nie prowadził badań
    > dopuszczających, a po prostu brało się materiały, które uznano z
    > jakiegoś powodu użyteczne. Rury ołowiane stosowano ze względu na łatwość
    > obróbki i tyle się liczyło. Nikt się nie interesował jaki to ma wpływ na
    > zdrowie skoro nikt nie padał trupem.

    No i tu masz tak samo - sprawdzono, nikt nie padł trupem - jedziemy.

    > Nie znam szczegółow ale przy szczepionkach badania są dość mocno
    > empiryczne, a przy reaktorach chyba do końca się tak nie da? :)

    Ale z tym ciepłem resztkowym to ja byłem zakoczony że wystarczy do
    wywalenia reaktowa (i to daltego że wierzyłem w to co popularyzowali
    "naukowcy proatomowi"). Zapewniem cię, że ci co się znają na reaktorach
    o tym wiedzieli i wiedzieli że trzeba mieć gwarantowane zasilanie pomp
    (zwłaszcza że w czarnobylu o to samo poszło - przynajmniej na początku).
    Natomiast bez sprawdzania mogę ci powiedzieć że generatory dizla źle
    działają jak je wodą zelejesz. Dlaczego więc znalazły się poniżej
    poziomu gruntu - nie wiem, choć się domyślam. Japońska myśl korporacyjna
    sprawiła, że ci na niżej po prostu nie zapytali. I podobny przypadek
    może zajść również tutaj. Przecież skoro już ustalono przez osoby tak
    naprawdę zainteresowane wynikiem że _jest_ bezpieczna, to po co miałby
    one wykładać kasę na dodatkowe badania, które na dodatek jedyne co
    potencjalnie mogłyby dać to zepsuć im biznes. I nie mów, że takie rzeczy
    to teoria spiskowa, bo to rzeczywistość korporacyjna - i potwierdza to
    ostatnia sprawa z boeingami maxami - dokładnie ten sam mechanizm.
    Certyfikowali ludzie bezpośrednio zainteresowani żeby cert przeszedł.

    > Tak to już bywa :)

    No właśnie - więc mówię sprawdzam i okazuje się, że chodzi o parę
    luźnych opinii popierających się na wzajem;) No ale jak się zapytasz czy
    ktoś za to bierze odpowiedzialnośc to jakoś chcętnych nie ma:P

    > jak podasz ponownie to nadal jest

    Panie sprzedawco - samochod mi się rozpadł po pół roku - tak powinno
    być? Absolutnie wszystko jest ok - samochód działa bez zarzutu, po
    prostu musi pan od nas kupić kolejny:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.