  • 741. Data: 2022-03-29 10:53:10
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Mar 2022 23:36:29 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Nb. czy wiadomo dlaczego te na covid tak szybko tracą na skuteczności?
    > To chyba nie tylko mutacje?

    Nie bylbym pewien.
    Omikron jakis ogolnie bardziej zarazliwy, i na stare szczepionki
    odporny, to moglo sie nalozyc na wyniki badan, ktore nie sprawdzaly
    dokladnie mutacji.

    Ale ale ... jesli szczepionka produkuje zewnetrzne bialko S wirusa,
    to co - w omikronie go nie ma ?

    > No to nie tyle mutują w łagodniejszą stronę, co mutacje mniej zjadliwe
    > mają większe szanse na przetrwanie.

    Tylko ze fachowcy cos tam mowią, ze mutacje wirusa sa czeste i
    przypadkowe, wiec jak wszyscy beda nosic omikrona, to bedzie duzo
    mutacji, i niekonieczne w łagodniejszą strone.

    > No chyba, że od zarażenia do śmierci upłyną miesiące. Taki HIV to by
    > była jaka kategoria?

    Dokladnie. Wolno atakuje, pozno ma objawy - wiec kwarantanna nie
    pomoze.

    A swoja droga ... czemu jeszcze nie ma szczepionki na HIV?

    Nie da sie, decydentom nie zalezy, czy fachowcy od mRNA juz pracują ?

    J.

  • 742. Data: 2022-03-29 11:53:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Mar 2022 14:24:26 +0200, Olin wrote:

    > Ale Shurek poważa tylko skuteczność szczepionek na zakażenia i
    > zachorowania. Wiem, bo już o tym z nim dyskutowałem.

    Nie tak, ze tylko to powazamy, tylko po prostu byly nowe statystyki,
    o w miare widocznym wyniku - nowe zakażenia atakuja zaszczepionych
    i nie zaszczepionych po rownow.
    Byly, bo teraz nie potrafie znalezc na szybko - czyzby MZ ukryło/woli
    sie nie chwalic?

    A skoro tak wygladaja nowe zakazenia, to rodzi sie pare pytan:
    -co sie stalo z tą deklarowaną 95% skutecznoscią szczepionek?
    -czy ona w ogole kiedykolwiek była?
    -czy "dzieki szczepieniom zwalczymy pandemie" ?
    -jaki sens maja paszporty szczepionkowe, restrykcje dla
    niezaszczepionych, itp.

    A jesli chodzi o zgony - przypominam, ze sprawa sie zaczela,
    gdy ktos (poslowie z Konfederacji?) zauwazyl, ze ilosc zmarlych
    "z covid" wsrod zaszczepionych, to 30%.
    Czyli cos ta szczepionka daje ale malo.

    >W dodatku ochrona ma być dożywotnia.

    A jakiej sie spodziewales?
    A teraz co - co 3 miesiace sie bedziemy szczepic?

    To moze wcale sie nie szczepic - postawic na naturalne zakażanie i
    naturalną odpornosc ...

    > Pytałem przy okazji, dlaczego w podlinkowanych przez niego raportach podają
    > również skuteczność na hospitalizację, zgony i transmisję, ale jakoś
    > pominął tę kwestię.

    Dane mamy jakie mamy.
    Nawet jak niektore sa lepsze, to z reguly z innych krajow,
    nie wiadomo jak robione, czesto bez podzialu na mutacje, itp ..

    J.

  • 743. Data: 2022-03-29 11:54:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Mar 2022 14:16:48 +0200, Kviat wrote:

    > Ręce opadają.
    >
    > Zwykłe orzeszki dostępne w każdym sklepie bez recepty są bardziej
    > skomplikowane od tej szczepionki.
    > Przemyśl to.

    Ale sprawdzone przez tysiaclecia.
    I wiadomo, ze niektorych zabijaja.

    A jakby ci jakies nowe orzeszki do sklepow rzucili ... to skad wiesz,
    ze cie nie zabiją?

    J.

  • 744. Data: 2022-03-29 11:57:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Mar 2022 13:02:57 +0200, Olin wrote:

    > 1. Do pól roku zapobiega.

    Jestes pewny?

    > 2. Kiedy pracowano nad szczepionką nie było omikrona.

    Ale teraz jest. I jakie wnioski na przyszlosc ?

    J.

  • 745. Data: 2022-03-29 12:01:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 28 Mar 2022 19:21:21 +0200, Shrek napisał(a):

    > zawsze skuteczność szczepień zwykło
    > się wyrażać skutecznością przeciw zachorowaniu

    No to po grzyba w brytyjskich raportach podają skuteczności przeciw innym
    czynnikom?
    Po drugie, w linku z definicją, który podałeś było słowo "zazwyczaj", ale
    tego też jakoś nie zauważyłeś.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 746. Data: 2022-03-29 12:24:26
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 29.03.2022 o 11:53, J.F pisze:

    > A skoro tak wygladaja nowe zakazenia, to rodzi sie pare pytan:
    > -co sie stalo z tą deklarowaną 95% skutecznoscią szczepionek?

    To jest pytanie, na które nie ma odpowiedzi i nigdy nie będzie, dlatego
    nie musisz zapisywać sobie przy monitorze żeby nie zapytać o to samo za
    tydzień.

    > -czy ona w ogole kiedykolwiek była?

    A czy cokolwiek kiedykolwiek było?
    Świat to tylko złudzenie.

    > -czy "dzieki szczepieniom zwalczymy pandemie" ?

    Tego nie wiedzą nawet najwięksi filozofowie.

    > -jaki sens maja paszporty szczepionkowe, restrykcje dla
    > niezaszczepionych, itp.

    Słuszne pytanie. Od zawsze wiadomo, że najlepiej trędowatych wywozić na
    bezludne wyspy i o nich zapomnieć, zamiast wprowadzać restrykcje dla
    wolnych i zdrowych ludzi. To wręcz niesłychane, żeby wolnym i zdrowym
    ludziom pogarszać komfort psychiczny przez takie duperele.

    > A jesli chodzi o zgony - przypominam, ze sprawa sie zaczela,
    > gdy ktos (poslowie z Konfederacji?) zauwazyl, ze ilosc zmarlych
    > "z covid" wsrod zaszczepionych, to 30%.

    Tak. Oczywiście.
    Tylko znowu zapomniałeś zapisać sobie przy monitorze o co chodziło.
    I dlatego teraz nie pamiętasz. Gdzieś dzwoni, ale nie wiesz gdzie.

    > Czyli cos ta szczepionka daje ale malo.

    I właśnie dlatego naukowcy i lekarze cały czas zachęcają do szczepień.
    Bo mało daje.
    To logiczne.

    > A teraz co - co 3 miesiace sie bedziemy szczepic?

    Niedziałającą szczepionką? Oszalałeś?

    > To moze wcale sie nie szczepic - postawic na naturalne zakażanie i
    > naturalną odpornosc ...

    Tak. Właśnie tak powinieneś zrobić.

    > Dane mamy jakie mamy.
    > Nawet jak niektore sa lepsze, to z reguly z innych krajow,
    > nie wiadomo jak robione, czesto bez podzialu na mutacje, itp ..

    Oczywiście, że wiadomo. Przy piwie wróżąc z fusów po kawie. A te
    nieliczne podające dane z podziałem na mutacje, to tylko wtedy, gdy
    naukowcy piją mleko. A że niewielu naukowców lubi mleko i częściej piją
    piwo i kawę, więc częściej są te bez podziału na mutacje.
    Zapisz to sobie przy monitorze, bo za tydzień itp.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 747. Data: 2022-03-29 13:01:43
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 29.03.2022 o 11:54, J.F pisze:

    > Ale sprawdzone przez tysiaclecia.

    A ilu ludzi przez te tysiąclecia sprawdziło te orzeszki?
    Bo widzisz, obecnie mamy coś z 7,5 mld ludzi.
    A na szybko wyguglałem, że ktoś oszacował, że od 50000 roku pne do
    dzisiaj na Ziemi przewinęło się jakieś 100 mld w sumie.
    Czyli dzisiaj żyje ok. 7% wszystkich do tej pory żyjących ludzi.

    Na szybko też wyguglałem, że do września 2021 co najmniej jedną dawkę
    szczepionki przyjęło 25% ludzi na świecie.
    Czy wszyscy wcześniej żyjący mieli dostęp do orzeszków? Albo do
    ziemniaków, które w Europie pojawiły się dopiero w XVI w ne.?

    Wiem, że lubisz takie zagadki, więc na pewno coś wymyślisz.

    > I wiadomo, ze niektorych zabijaja.

    Ale mogę założyć, że jak wczoraj jadłem orzeszki, dzisiaj jadłem
    orzeszki, to jutro też nie umrę od orzeszków?
    Czy nie mogę?

    > A jakby ci jakies nowe orzeszki do sklepow rzucili ... to skad wiesz,
    > ze cie nie zabiją?

    Przecież to oczywiste. Bo są bez recepty.
    (to był sarkazm, tłumaczę, bo wiem że ty i jeszcze kilku twoich kolegów
    tego nie łapiecie)

    I jest gorzej niż myślisz. Jeden orzeszek od drugiego orzeszka z tej
    samej paczki różni się bardziej, niż dwie fiolki szczepionki z dwóch
    różnych partii wyprodukowanych z kilkumiesięczną różnicą.
    Te dwa orzeszki z jednej paczki mogą nawet pochodzić z różnych
    plantacji, na których używają różnego gówna (czy czego się tam używa do
    orzeszków) do nawożenia.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 748. Data: 2022-03-29 13:12:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 28 Mar 2022 19:28:24 +0200, Shrek napisał(a):

    > nic nie wskazuje, żeby były niebezpieczne. Ale może się
    > zdarzyć. Już się w przeszłości zdarzały poważne nopy nie wychwycone w
    > badaniach klinicznych i to nie w ścieżce przyspieszonej.

    Czyli Rolnik Polski jednak nie jest taki całkiem odjechany, kiedy wieszczy,
    że kanalizacja doprowadzi do wytępienia ludności słowiańskiej nad Wisłą, bo
    nikt na 100% nie zagwarantuje, że kiedyś jednak do tego dojdzie.

    Jakby kto zapomniał:
    https://pl.wikisource.org/wiki/Kanalizacya_miasta_Wa
    rszawy_jako_narz%C4%99dzie_judaizmu_i_szarlataneryi

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 749. Data: 2022-03-29 13:23:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 28 Mar 2022 19:32:09 +0200, Shrek napisał(a):

    > Z prostego - całkujesz pole pod wykresem przedszczepieniami, potem
    > analogiczny po szczepieniach. Jeśli to drugie jest większe od pierwszego
    > masz 100% korelacji między szczepieniami a większą ilością przypadków:P

    Matematyka to taka niefajna dziedzina wiedzy, w której nie wystarczy być
    wyszczekanym.
    Masz pecha, bo borykałem się z nią na poziomie wyższym niż szkolny i do
    dziś wykorzystuję w życiu zawodowym. Dlatego potrafię wykryć matematycznego
    analfabetę, którym bez wątpienia jesteś.

    Po scałkowaniu dostaniesz całkowitą liczbę zakażeń(?) przed i po
    rozpoczęciu szczepień. Co to ma wspólnego z korelacją, wie zapewne tylko
    szurnet, bo ja wymiękam.

  • 750. Data: 2022-03-29 13:26:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 28 Mar 2022 19:37:46 +0200, Shrek napisał(a):

    > ogólnie przyjęte tłumaczenie jest takie, że "ewolucyjnie*" wirusy
    > bardziej zaraźliwe i mniej zjadliwe mają większą szansę
    > rozpowszechnienia się i zostania odmianą dominującą

    Podasz jakieś źródło?
    Pardon: źródełko.

    --
    uzdrawiam