  • 711. Data: 2022-03-28 13:02:57
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 25 Mar 2022 19:47:24 +0100, Shrek napisał(a):

    > Szczepionka miała zapobiegać zachorowaniom czy nie? No bo jest taki
    > problem, że nie zapobiega.

    1. Do pól roku zapobiega.
    2. Kiedy pracowano nad szczepionką nie było omikrona.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 712. Data: 2022-03-28 13:08:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 26 Mar 2022 21:01:55 +0100, Shrek napisał(a):

    > Czyli nie zapobiegają zachorowaniu. Ponad wiek wiedzy o szczepieniach
    > okazuje się być mitem;)

    Powiadomiłeś już świat nauki?
    Warto to zrobić, bo kasa za Nobla niezła, a szurnetu mogą nie czytać i
    jeszcze umrzesz jako nierozpoznany geniusz; byłoby mi niewymownie smutno.

  • 713. Data: 2022-03-28 13:18:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 27 Mar 2022 01:16:41 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > jak zacznie się używać sfromułowań technicznie poprawnych to faktycznie
    > stada szurów się na to rzucą i szkody będą jeszcze większe? Napiszesz,
    > że nie ma pewności, co technicznie jest prawdą, to będą na tym jeździć
    > do usranej śmierci zupełnie ignorując, żę nigdzie takiej pewności nie
    > ma.

    No i właśnie grupowi foliarze na tym jadą i jechać będą.
    Zgodnie z tym prawem dwojga nazwisk, im bardziej na czymś się nie znają,
    tym bardziej są przekonani o własnej wspaniałości i przenikliwości. Przy
    pomocy kilku kresek i zrzutów ekranu potrafią zapędzić w kozi róg całe
    legiony naukowców i lekarzy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 714. Data: 2022-03-28 13:23:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 25 Mar 2022 19:44:44 +0100, Shrek napisał(a):

    > Zwiększenia ilości przypadków po rozpoczeciu szczepień

    Z jakiego wzoru należy policzyć w tym przypadku ów "współczynnik
    korelacji"?
    Na jakiej uczelni byłeś prymasem z metronomii?
    Nie musisz odpowiadać, jeśli na tym samym roku był Obajtek.

    Przy okazji spieszę pogratulować, bo ostatnio zapomniałem, że nauczyłeś się
    robić proste kreski. Grot strzałki jeszcze nie całkiem symetryczny, ale na
    pewno nie powiedziałeś ostatniego słowa, bo postęp jest widoczny.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 715. Data: 2022-03-28 13:24:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-28, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No nie do końca. Na niektóre po prostu chorujemy i już;)

    Trochę już szczepionkami ubiliśmy.

    > Zwykle mutują w łagodniejszą stronę, co ma swoje uzasadnienie ma gruncie
    > nauki. Skoro akceptujemy taki tok rozumowania przy określaniu
    > bezpieczeństwa szczepienek, to czemu tu mieli byśmy kwestionować;)

    Dlaczego miałyby mutować w łagodniejszą stronę? Nie chodzi Ci czasem o
    to, że jak jest coś bardzo zjadliwe to się samo ogranicza? Tyle, że przy
    dużych populacjach ludzkich z dużym zagęszczeniem i okresem inkubacji
    liczonym w dniach to nadal sporo się pozaraża.

    --
    Marcin

  • 716. Data: 2022-03-28 13:33:43
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 27 Mar 2022 09:48:59 +0200, Shurek napisał(a):

    > Czyli nie ma dowodu, że szczepionki są długofalowo bezpieczne a jedynie
    > nie ma dowodów że są niebezpieczne.

    Zapisz to sobie i powtarzaj do usranej śmierci, bo to wspaniały argument
    dla foliarzy.
    Jak za 20 lat dalej nie pojawią się skutki uboczne szczepionek na kowida,
    to zawsze możesz zapytać, czy ktoś da gwarancje, że za 50 lat coś się w tej
    kwestii nie zmieni.

  • 717. Data: 2022-03-28 14:04:21
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 27.03.2022 o 21:54, Shrek pisze:

    > Nie wiem. Zastanówmy się - wcześniej coś o jakiś badaniach pisałeś.
    > Artykułach recenzowanych. Teoriach. Hipotezach chociaż.

    No i?

    > A tu się
    > okazuje, że wystarczy że trzech "naukowców" stwierdzi że ma podobne
    > zdanie,

    Zawsze może opublikować pracę ze swoimi badaniami. Tak działa nauka.
    Pisałeś kiedykolwiek jakąś pracę, w której robiłeś cytowania, czy
    odniesienia do innych prac _naukowych_? Pewnie nie, dlatego dziwi cię
    takie postępowanie naukowców.

    To wygląda tak, że jakiś pan/pani np. wchodzi na dach i przez 30 lat
    obserwuje gwiazdy. Pisze na ten temat pracę. Inni panowie/panie
    recenzują tę pracę, czy gość zrobił to zgodnie ze sztuką (w dużym
    skrócie). Innym panom/paniom się nie chce siedzieć na dachu przez 30 lat
    i sprawdzać, czy dobrze napisał, więc w swoich pracach korzystają z jego
    wyników badań. A jeszcze innym się chce i publikują swoje. Czasem się
    zgadzają, czasem nie. Ale żeby się z kimś nie zgadzać, to nie wystarczy
    powiedzieć, że jest głupi, bo widziałeś przez okno "twarde dane" i
    ogłosiłeś to na twiterze.

    > każdy zacytuje się na wzajem i problem solved:P

    No pewnie. Powinni cytować twitera.

    > A jak się nie
    > sprawedzi to się powie,że to nie była prawdziwa nauka, tylko takie luźne
    > gatki (nie poprawiać;))

    Nic się nie powie. Jak na wykresach widzisz jakieś prognozy na przyszłe
    okresy, to jest to wyraźnie zaznaczone i odpowiednio skomentowane, skąd
    się wzięły i dlaczego tak, a nie inaczej.
    Inteligentnym ludziom nie trzeba tłumaczyć, że to nie ma nic wspólnego z
    przewidywaniem przyszłości.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 718. Data: 2022-03-28 14:08:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 27 Mar 2022 21:54:03 +0200, Shrek napisał(a):

    > A tu się
    > okazuje, że wystarczy że trzech "naukowców" stwierdzi że ma podobne
    > zdanie, każdy zacytuje się na wzajem i problem solved

    Widzę, że sposób w jaki działa nauka znasz od podszewki.
    Jesteś prawdziwym człowiekiem rezonansu.

    Czemu nie napiszesz własnego artykułu, który demaskuje spisek jajogłowych i
    nie wyślesz do Nature albo chociaż Lanceta? Staś Pytalski i Filipek go
    zrecenzują i cały świat wreszcie pozna prawdę.

  • 719. Data: 2022-03-28 14:11:19
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.03.2022 o 06:30, Shrek pisze:

    > Tam gdzie jest na[pisane 0-10%.

    Jest tam też napisane 60-80%

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 720. Data: 2022-03-28 14:16:48
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.03.2022 o 07:07, Shrek pisze:

    > No widzisz, a kwiat twierdzi, że tak właśnie mówią.

    Ręce opadają.

    Zwykłe orzeszki dostępne w każdym sklepie bez recepty są bardziej
    skomplikowane od tej szczepionki.
    Przemyśl to.

    Pozdrawiam
    Piotr