  • 571. Data: 2022-03-22 17:30:44
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.03.2022 o 17:07, Shrek pisze:

    > No od miesiąca mają taką falkę, że druga w historii i idą na rekord. Dla
    > miłośników korelacji - czy przypadkiem nie wychodzi, że im więcej
    > zaszczepionych tym wiecej przypadków?;) (patrzeć na emotki!)

    Dobra - nie mogłem się powstrzymać;)

    https://zapodaj.net/aa26a693cc5a9.png.html

    Ktoś policzy współczynnik korelacji?

    PS - Niby wiadomo, ale jakby ktoś jednak nie ogarnął, to jaja sobie
    robię - Szczepionki nie powodują zachorowań a jednie mają homeopatyczny
    wpływa na nie.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 572. Data: 2022-03-22 18:06:45
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-03-22 o 16:49, J.F pisze:

    > No to jak sie udało ospę prawdziwą zwalczyc calkowicie?

    Na czarną ospę nie zachorujesz.
    Natomiast tyko jeden raz (abo wcale) na ospę wietrzną.

    > A czemu sie nie udało wietrznej zwalczyc?

    Szczepii na ospę czarną. Pewnie masz od dzieciństwa na lewym ramieniu
    takie kółeczko-ślad po szczepieniu.

    > I czemu nie ma epidemii ospy wietrznej u doroslych ?

    Bo jesteś zaszczepiony, już może chorowałeś na tę mało niebezpieczną.

    > Choc cos mnie ostatnio znajomi ostrzegali przed półpaścem,
    > a czy to inaczej ospa wietrzna ?

    Jak nie chorowaeś na wierzną, to możesz na nią zachorować, zarazić się.
    Jak chorowałeś to już tyko na pópaśćca możesz zachorować.
    Wirus półpaśca siedzi sobie w rdzeniu kręgowym i przy dużym spadku
    odporności (np. stress, zmartwienia) aktywuje się. Tym ścierwem można
    się także zarazić od kogoś.

    --
    animka

  • 573. Data: 2022-03-23 04:35:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-22, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=c
    ovid+stats+uk

> [...]
    > miłośników korelacji - czy przypadkiem nie wychodzi, że im więcej
    > zaszczepionych tym wiecej przypadków?;) (patrzeć na emotki!)

    Apropos dyskusji na temat ochrony poprzez szczepienia w różnych krajach
    i populacjach:

    https://www.ft.com/content/cdd7d8f7-2e50-4b59-a007-5
    87dd0cd049d
    "Earlier this month, Oxford university scientists identified a gene,
    LZTFL1, that doubles the risk of death from Covid-related respiratory
    failure. The variant is found in about 60 per cent of people of South
    Asian descent, 15 per cent of white people, and 2 per cent of black
    people, which might help to explain the disproportionate impact Covid
    has had on some communities and countries."

    Tym ciekawsze, że w porównaniu z Europą, liczba zgonów w Azji Pd. na 1M
    jest tak pi razy drzwi kilka razy mniejsza.

    --
    Marcin

  • 574. Data: 2022-03-23 06:34:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tym ciekawsze, że w porównaniu z Europą, liczba zgonów w Azji Pd. na 1M
    > jest tak pi razy drzwi kilka razy mniejsza.

    Już jeden sars mieli więc wiedzą co robić. Dwa, że tam mają
    zamordystyczne obostrzenia i społeczeństwo to lubi;). Trzy że może
    inaczej raportują. U nas klepią wszystkich jak leci - pójdziesz z
    udarem, zanim trafisz na odział kowidowy to minie kilka godzin, co
    powoduje że rokowania co do twojego udaru są już chujowe. No i co -
    potem w kartę zgonu wpiszą, że zmarłeś na udar, bo ci nie udzielono
    właściwej pomocy, która ci się należy jak psu buda, żeby prokurator
    przyszedł i lekarzy pozamykał? Czy skoro już zmarłeś na kowidowym to
    kowit + choroby współistniejące i wszystko się zgadza?

    Dochodzę do wniosku, że jedyne w miarę wiarygodne dane na ten temat, to
    ci co zmarli pod respiratorami. Dziennie umiera w polsce ponad tysiąc
    osób. Jak byśmy ogłosili pandemię przeziębienia to zapewne w sezonie
    umiera dziennie ze 100 osób przeziębionych - zupełnie jak teraz na
    omikrona. W tym większość w "grupie ryzyka" 70+. Nie mówię, że pandemii
    nie było. Mówię, że jak się skończy to możemy dalej ten teatrzyk ciągnąć
    w nieskończoność. Każdy kiedyś umrze i zauważalny odsetek będzie wtedy
    przeziębiony.

    BTW - w polsce umiera dziennie jakieś 1200 osób zakażonych opryszczką -
    to jest hatakumba:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 575. Data: 2022-03-23 07:31:50
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 22.03.2022 o 16:49, J.F napisał:

    > Ale "prawdziwa" ?
    > To widac jest jeszcze nieprawdziwa ... i czemu piszesz o nieprawdziwej
    > :-)
    >
    > A jeszcze ciekawiej okazuje sie po angielsku.
    >
    > Variola major to Smallpox.
    > Variola minor to Alastrim :-)
    >
    > A obie to ospy prawdziwe, wietrzna to Chickenpox/Varicella.

    > No to jak sie udało ospę prawdziwą zwalczyc calkowicie?
    >
    > A czemu sie nie udało wietrznej zwalczyc?
    > I czemu nie ma epidemii ospy wietrznej u doroslych ?
    >
    > Choc cos mnie ostatnio znajomi ostrzegali przed półpaścem,
    > a czy to inaczej ospa wietrzna ?

    ten sam wirus wywołuje.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 576. Data: 2022-03-23 10:20:57
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Ja nie pisałem, że biorę. Wręcz opieram się by nie brać,

    To tak jakbyś pisał, że opierasz się przed lotem na Księżyc, chociaż
    nikt ci nie proponuje lotu na Księżyc.

    > rozmowa była o
    > jednej pani kurator, która wzięła udział i nie bała się o tym
    > zakomunikować.

    Czyli kłamiesz, że wzięła udział w eksperymencie.
    Wystarczy nie kłamać.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 577. Data: 2022-03-23 10:25:53
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 22.03.2022 o 17:03, J.F pisze:

    > Zaraz zaraz ... a o jaki eksperyment chodzi?
    >
    > Bo jesli chodzi o szczepienie na Covid, to jestem sklonny tak to
    > nazwac :-)

    Dlatego właśnie szury noszą miano szurów. Za te skłonności.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 578. Data: 2022-03-23 10:51:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Dlatego właśnie szury noszą miano szurów. Za te skłonności.

    Szczepienie szczepionką ledwo wyprodukowaną, po niewielkiej ilosci
    prób klinicznych, nowatorskiej metodzie, nieznanej skutecznosci, no
    chyba ze wierzymy w te 95% z prób :-)
    nieznanych skutkach ubocznych ... czyz to nie eksperyment?

    Zapomniałeś już, jak to z Astra-Zenecą było?

    J.

  • 579. Data: 2022-03-23 11:22:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 23.03.2022 o 04:35, Marcin Debowski pisze:

    >Już jeden sars mieli więc wiedzą co robić. Dwa, że tam mają
    >zamordystyczne obostrzenia i społeczeństwo to lubi;). Trzy że może
    >inaczej raportują. U nas klepią wszystkich jak leci - pójdziesz z

    Cztery - ze mieli tam zwyczaj chodzenia w maseczkach przy objawach
    przeziebienia.
    piec - np Korea poludniowa testowala wszystkich na lotniskach,
    i jak po paru godzinach wychodzil wynik dodatni, to sprawdzali gdzie
    turysta byl
    i kogo mogl zarazic.

    Ale to jest IMO tak sobie rozsadne, bo przeciez ten wirus nie zniknie,
    stale bedzie zagrozenie. Doczekac w tym trybie szczepionki?

    https://covid19.who.int/region/wpro/country/jp
    6mln zachorowan, 27 tys zgonow .. a to 120mln kraj.

    https://covid19.who.int/region/wpro/country/kr
    10 mln zachorowan, 13 tys zgonow, na 80 mln mieszkancow.

    Delta i omikron ich dopadly? Bo wszystkie zgony praktycznie ostatnio,
    zachorowania tez - uwierzyli w szczepionke, czy odpuscili celowo.

    Ale popatrzcie w zachorowania i zgony ... delta smiertelna, omikron
    prawie nie?

    A Japonia z kolei prawie nie miala fali grudniowej.

    wiec:
    szesc - moze sa genetycznie bardziej odporni, lub
    siedem - moze sa bardziej odporni z uwagi na wczesniejsze SARS.

    P.S. Chyba udalo mi sie zlapac wirusa. Po trzecim szczepieniu.

> [...]

    >że pandemii nie było. Mówię, że jak się skończy to możemy dalej ten
    >teatrzyk ciągnąć w nieskończoność. Każdy kiedyś umrze i zauważalny

    I to jest teza Wodarga. Ale on to mowil jeszcze w 2019 :-)

    J.

  • 580. Data: 2022-03-23 12:15:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 22 Mar 2022 15:52:14 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > rozmowa była o
    > jednej pani kurator, która wzięła udział i nie bała się o tym zakomunikować.

    Barbara Nowak jest szeroko znana, z tego że uroda kroczy u niej przed
    rozumem.
    Jako dyrektorka SP w Krakowie wystawiała szopki smoleńskie, a kiedy została
    kuratorą za publiczne pieniądze pojechała z dwoma koleżankami na wycieczkę
    do Japonii, co suwerena kosztowało 30 kzł.
    Mimo że biedna nie była, wydębiła od miasta mieszkanie, bo jej się
    należało:
    https://superbiz.se.pl/wiadomosci/znana-kurator-szok
    ujaca-historia-zarabia-krocie-dostala-za-darmo-miesz
    kanie-aa-T59q-shyP-zrDa.html

    Nic zatem dziwnego, że ta lokalna gwiazda została teraz heroiną foliarzy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl