    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <62331ee2$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
    <h...@4...net>
    <623328db$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <1nnlegdshnyan$.1xabodtbt2uit$.dlg@40tude.net>
    <1vemnat1ttgry.1rvo1pjc1vs0y$.dlg@40tude.net>
    <rif4wo2g2mk0$.14y497608ink7.dlg@40tude.net>
    <11twmsr59cs1j$.12vnhbkbg2xbb$.dlg@40tude.net>
    <6238c4cc$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@4...net>
    <6239f43e$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <iAw_J.1551158$hye7.54532@fx11.ams1>
    <623ab17a$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Korelacja
    Date: Wed, 23 Mar 2022 11:22:12 +0100

    dyskusyjnych:623ab17a$0$478$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 23.03.2022 o 04:35, Marcin Debowski pisze:

    >Już jeden sars mieli więc wiedzą co robić. Dwa, że tam mają
    >zamordystyczne obostrzenia i społeczeństwo to lubi;). Trzy że może
    >inaczej raportują. U nas klepią wszystkich jak leci - pójdziesz z

    Cztery - ze mieli tam zwyczaj chodzenia w maseczkach przy objawach
    przeziebienia.
    piec - np Korea poludniowa testowala wszystkich na lotniskach,
    i jak po paru godzinach wychodzil wynik dodatni, to sprawdzali gdzie
    turysta byl
    i kogo mogl zarazic.

    Ale to jest IMO tak sobie rozsadne, bo przeciez ten wirus nie zniknie,
    stale bedzie zagrozenie. Doczekac w tym trybie szczepionki?

    https://covid19.who.int/region/wpro/country/jp
    6mln zachorowan, 27 tys zgonow .. a to 120mln kraj.

    https://covid19.who.int/region/wpro/country/kr
    10 mln zachorowan, 13 tys zgonow, na 80 mln mieszkancow.

    Delta i omikron ich dopadly? Bo wszystkie zgony praktycznie ostatnio,
    zachorowania tez - uwierzyli w szczepionke, czy odpuscili celowo.

    Ale popatrzcie w zachorowania i zgony ... delta smiertelna, omikron
    prawie nie?

    A Japonia z kolei prawie nie miala fali grudniowej.

    wiec:
    szesc - moze sa genetycznie bardziej odporni, lub
    siedem - moze sa bardziej odporni z uwagi na wczesniejsze SARS.

    P.S. Chyba udalo mi sie zlapac wirusa. Po trzecim szczepieniu.

> [...]
    >kowit + choroby współistniejące i wszystko się zgadza?

    >Dochodzę do wniosku, że jedyne w miarę wiarygodne dane na ten temat,
    >to ci co zmarli pod respiratorami. Dziennie umiera w polsce ponad
    >tysiąc osób. Jak byśmy ogłosili pandemię przeziębienia to zapewne w
    >sezonie umiera dziennie ze 100 osób przeziębionych - zupełnie jak
    >teraz na omikrona. W tym większość w "grupie ryzyka" 70+. Nie mówię,
    >że pandemii nie było. Mówię, że jak się skończy to możemy dalej ten
    >teatrzyk ciągnąć w nieskończoność. Każdy kiedyś umrze i zauważalny

    I to jest teza Wodarga. Ale on to mowil jeszcze w 2019 :-)

    J.