  • 561. Data: 2022-03-22 12:05:32
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 22 Mar 2022 11:34:58 +0100, kapcapska onuca wzór J.F napisała:

    > -to dlaczego nie szczepimy sie na ospe co 10 lat?
    >
    > -to dlaczego ospa wyginela ?
    >
    > P.S. Ospa (prawdziwa) czy ospa wietrzna ?
    >
    > Takie byly pytania.

    Hail Fiutin!

    To był drugi zestaw z 21.03.2022 o 11:23, dokładnie 23 minuty po tym, gdy
    napisałem, że odporność szczepionki na ospę utrzymuje się przez 10 lat.

    Wcześniej, 18.03.2022 o 14:53, miałeś inny problem:
    "Odra, ospa, polio itp ... jak dlugo trwa ochrona i czemu cale zycie?"
    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/kWM3xXzWV
    jE/m/jUXLv63DAgAJ

    Ani słowa, że ospa ma być prawdziwa albo wietrzna.
    Ospa wietrzna to nie ospa?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 562. Data: 2022-03-22 12:20:41
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 22.03.2022 o 12:05, Olin napisał:

> [...]
    > https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/kWM3xXzWV
    jE/m/jUXLv63DAgAJ

    > Ani słowa, że ospa ma być prawdziwa albo wietrzna.

    tak samo jak świnka morska to świnia....

    --
    http://zrzeda.pl

  • 563. Data: 2022-03-22 14:37:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Mar 2022 12:05:32 +0100, Olin wrote:

> [...]
    > https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/kWM3xXzWV
    jE/m/jUXLv63DAgAJ

    > Ani słowa, że ospa ma być prawdziwa albo wietrzna.

    Ospa to ospa. Widac nie trzeba przymiotnika :-)

    W sumie, to nie wiem - szczepimy/lismy sie chyba na wietrzną,
    a na prawdziwą? Czyzby nie?

    Pewnie wynika to z tego, ze prawdziwa jest bardzo smiertelna,
    a wietrzna tylko troszeczke :-P

    J.

  • 564. Data: 2022-03-22 14:56:17
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Czyli, jeśli biorę udział w jakimś eksperymencie, to mam zaprzeczać?

    Nie. Wystarczy nie kłamać, że bierzesz udział w eksperymencie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 565. Data: 2022-03-22 15:33:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 22 Mar 2022 14:37:18 +0100, kapcapska onuca wzór J.F napisała:

    > Ospa to ospa. Widac nie trzeba przymiotnika :-)

    Hail Fiutin!

    Widać, że przymiotnik jest niezbędny, bo potem masz zastrzeżenia do
    odpowiedzi, a tak można zaoszczędzić mnóstwo czasu.

    > W sumie, to nie wiem - szczepimy/lismy sie chyba na wietrzną,
    > a na prawdziwą? Czyzby nie?

    Gimbaza na prawdziwą już nie szczepiona. To zresztą nie ma większego
    znaczenia, bo szczepieni - wbrew przekonaniu szurnetu - już i tak mają
    znikomą odporność.
    Podsumowując: używając foliarskiej terminologii, szczepionka na obie ospy
    jest do niczego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 566. Data: 2022-03-22 15:52:14
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 22.03.2022 o 14:56, Kviat napisał:

    > Nie. Wystarczy nie kłamać, że bierzesz udział w eksperymencie.

    Ja nie pisałem, że biorę. Wręcz opieram się by nie brać, rozmowa była o
    jednej pani kurator, która wzięła udział i nie bała się o tym zakomunikować.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 567. Data: 2022-03-22 16:49:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Mar 2022 15:33:33 +0100, Olin wrote:

    > Hail Fiutin!
    >
    > Widać, że przymiotnik jest niezbędny, bo potem masz zastrzeżenia do
    > odpowiedzi, a tak można zaoszczędzić mnóstwo czasu.

    Ale "prawdziwa" ?
    To widac jest jeszcze nieprawdziwa ... i czemu piszesz o nieprawdziwej
    :-)

    A jeszcze ciekawiej okazuje sie po angielsku.

    Variola major to Smallpox.
    Variola minor to Alastrim :-)

    A obie to ospy prawdziwe, wietrzna to Chickenpox/Varicella.

> [...]
    > znikomą odporność.
    > Podsumowując: używając foliarskiej terminologii, szczepionka na obie ospy

    No to jak sie udało ospę prawdziwą zwalczyc calkowicie?

    A czemu sie nie udało wietrznej zwalczyc?
    I czemu nie ma epidemii ospy wietrznej u doroslych ?

    Choc cos mnie ostatnio znajomi ostrzegali przed półpaścem,
    a czy to inaczej ospa wietrzna ?

    J.

  • 568. Data: 2022-03-22 17:00:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.03.2022 o 11:08, Olin pisze:
> [...]

    O, kreatywne cięcie cytatów:P

    > ZTCP jesteś całkowicie zaszczepiony wraz z liczną rodziną.
    > Zupełnie jak Barbara Nowak, ta dziadowska kuratora z Krakowa, co to
    > opowiada o "eksperymentach".

    Tak średnio, bo ja nie pisałem o eksperymentach. Gówniak nie jest w
    pełni zaszczepiony, bo godzinę przed druga dawką się raczył wyrzygać.
    Dobrze że przed, bo jakbym tu napisał, że wyrzygał się po szczepionce i
    napisał gdzieś "korelacja" to byście się ze szczęścia posrali, że
    dziecko zszurzało:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 569. Data: 2022-03-22 17:03:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Mar 2022 14:56:17 +0100, Kviat wrote:

    > Nie. Wystarczy nie kłamać, że bierzesz udział w eksperymencie.

    Zaraz zaraz ... a o jaki eksperyment chodzi?

    Bo jesli chodzi o szczepienie na Covid, to jestem sklonny tak to
    nazwac :-)

    J.

  • 570. Data: 2022-03-22 17:07:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.03.2022 o 07:05, J.F pisze:

    > https://covid19.who.int/region/euro/country/gb
    > hm, oni chyba 98k podali, i spada, wole patrzec na tygodniowe ...

    https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=c
    ovid+stats+uk

    Średnia z 7 dni 125k, a 21 marca (poniedziałek) 225k...

    > istotnie, jest jakas falka.

    No od miesiąca mają taką falkę, że druga w historii i idą na rekord. Dla
    miłośników korelacji - czy przypadkiem nie wychodzi, że im więcej
    zaszczepionych tym wiecej przypadków?;) (patrzeć na emotki!)

    > Kolejna mutacja? Koniec maseczek? A moze sezon rozgrywek sie zaczal
    > :-)

    No ale przecież szczepionki...:P

    --
    Shrek