    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 5 May 2022 16:03:07 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > po tym jakie ma objawy, o dokładne pytaj lekarzy - mi tłumaczył, że jest
    > wiele czynników, które obserwując może mieć sygnał, aby coś sprawdzić.

    Obserwujac czy pytajac o objawy ?

    > po tym co wiadomo o tych testach to raczej o niczym przydatnym,
    > podawałem np właśnie cykl wywiadów z drem Pieniążkiem, który zajmował
    > sie również testowaniem za pomocą PCR w sposób naukowy i mówił dlaczego
    > wyniki tych testów niczego w zasadzie nie mówią.

    No nie wiem ... korelacja objawow, zgonow i testow PCR chyba byla
    duza.
    Teraz byc moze juz mala ...

    > wynik testu przede wszystkim o niczym nie świadczy. Te testy są
    > bezużyteczne.

    Przeciez narzekales, ze leczyc nie wolno ... nie ma wyniku, to wolno.
    A test sie przyda, bedzie wiadomo w razie komplikacji, czy do
    statystyk.

    > o koronawirusach uczą medyków od co najmniej kilkudziesięciu lat.

    Moze i uczą ogolnie, ale tu masz bardzo specyficzną odmiane.
    Wiec na poczatku to byly same niewiadome.

    I tak ciekawe, jak sie Chinczykom udało wyizolowac tego wirusa.

    > nie zaskoczyło - zaskoczyła reakcja na "zagrożenie"

    Ktora reakcja?
    Wez chocby ten Diamond Princess - to chyba nie jest normalne,
    zeby w czasie rejsu umieralo 14 osob (z 3500)

    Choc po prawdzie to tam na statku chyba nikt nie umarl - jak sie stan
    pogorszal, to przewozili do szpitala, gdyby nie kwarantanna,
    to pewnie by sie rozjechali po rejsie, pare osob byloby potem ciezko
    chorych, z nieznanych przyczyn, a ze to jacys staruszkowie ... moze by
    nawet nikt z rejsem nie powiązał.

    I jakos nic nie pisza, ze testy PCR nic nie warte, tylko ze zgodnosc
    niewysoka.

    > znajomemu może, nieznajomemu - cóż zawsze jest ryzyko, aczkolwiek

    Ale jakie? Udzielil dobrej porady i zgodnej z wytycznymi NFZ/MZ - tzn
    ze na NFZ ich tak leczyc nie moze :-)

    > niektórzy starali się i tak wiedzę przekazać. Niestety część z nich
    > ciąganych jest po "sądach kapturowych" odbierających uprawnienia.

    No ba - patrz - my sobie analizujemy wyniki statystyk, a Kviatek to by
    nas chyba najchetniej do wiezienia wsadzil.

    U lekarzy to nie wiem czy nie bardziej skomplikowane - podawanie
    niesprawdzonych leków to jakby eksperymentowanie na pacjencie ... wiec
    naruszenie etyki. A remdisivir jak sam piszesz - toksyczny.

    Podwazanie szczepionek bez dowodow, gdy reszta srodowiska dba o
    wyszczepienie, tez podejrzane.

    J.

  • 1462. Data: 2022-05-05 18:38:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 5 May 2022 15:50:48 +0200, Kviat wrote:

    > Bredzisz.
    > https://www.medonet.pl/zdrowie,amantadyna---opis--dz
    ialanie--zastosowanie,artykul,1735468.html

    > Amantadyna działa na jednego wirusa, konkretnego.
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Amantadyna
    > "Stosowana jako lek przeciwwirusowy w leczeniu i profilaktyce grypy typu
    > A u dorosłych, zwłaszcza A2[3] (nie zwalcza wirusów grypy typu B)."
    > "Wirusy szybko uzyskują oporność na ten lek"

    Wirusy w miare proste są - jak szkodzi jednemu, to moze szkodzi i
    wielu innym, ktore korzystaja z tych samych mechanizmow.

    > "Amantadyna była w latach 1996-2009 szeroko używana w profilaktyce i
    > leczeniu wirusowej grypy typu A"
    > Zgadnij dlaczego przestano ją stosować, pomimo tego, że przecież nie
    > przestała działać.

    Nie zgadne ... typ A sie udpornił ?

    Na razie mamy polskie wyniki
    https://www.medonet.pl/koronawirus-pytania-i-odpowie
    dzi/leczenie-koronawirusa,prof--barczyk--w-leczeniu-
    covid-19-amantadyna-nie-daje-lepszych-efektow-niz-pl
    acebo,artykul,21707126.html

    nie pomaga ... ale zauwaz, ze to leczenie w szpitalu, a Tomasz pisal o
    szybkim podawaniu, na etapie namnazania wirusa.

    > Bredzisz.
    > Nie leczy covida.
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Budezonid
    >
    > "Wpływa objawowo na rozwój zapalenia nie działając na przyczynę."

    No ale chyba o to chodzi - poprawia stan płuc osób zakażonych.
    Organizm w koncu wirusa zwalczy sam, ale musi przezyc.

    J.

  • 1463. Data: 2022-05-05 22:29:04
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Nie wiem co o tym myśleć. Sporo ludzi, w tym niektórych lekarzy
    twierdzi, że Covid to oszustwo!

    Mojemu bratu (starszy ode mnie o 16 lat, czyli już stary (ale zawsze
    jary) człowiek) rozlał się wyrostek.
    Przyjechała do niego siostra (starsza ode mnie o 14 lat) i wezwała
    pogotowie. Ci ratownicy medyczni z automatu wmówili mu, że ma covida.
    Człowiek umiera na wyrostek, a tamci gadają, że to covid. Zabrali brata
    do szpitala na OIOM. Nikt nie mógł go odwiedzić i posłuchać tego co
    mówi, ale może był nieprzytomny. Można było tylko porozmawiać z lekarzem
    przez telefon. Powiedział, że były już 2 operacje, ale z bratem jest
    coraz gorzej. Ciort wie, czy w ogóle zrobili mu te operacje. Wkrótce
    brat umarł.

    --
    animka

  • 1464. Data: 2022-05-06 00:40:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-05, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > nie pomaga ... ale zauwaz, ze to leczenie w szpitalu, a Tomasz pisal o
    > szybkim podawaniu, na etapie namnazania wirusa.

    Czyli w warunkach, w których nie można przeprowadzić żadnej rzetelnej
    weryfikacji. Jakież to zaskakujące.

    --
    Marcin

  • 1465. Data: 2022-05-06 01:01:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No to co to za lokdałn jak wszyscy do pracy łażą i się zarażają?

    Nikt poza zawodami krytycznymi nie chodził do pracy, ale byłeś łaskaw
    argumentować, że 70% może robić zdalnie. Może i może, ale to nie jest to
    czego chcą lokalni pracodawcy.

    > No więc jest konsensus, że szczepionka na wariant alfa działa na omicron
    > i jest to "standardowa procedura"czy nie? Bo odnoszę wrażenie, że
    > większość tych "naukowych konsensusów" jest mocno "domniemana".

    Nie mam pojęcia. Prasa donosi(ła), że działały, tyle że gorzej, a celowa
    na omikron jakby nie wyszła.

    Nb. z uwagą obserwuje co to się u mnie dzieje, bo po tych prawie 3ch
    latach ostrych restrykcji praktycznie znieśli wszystkie 25 kwietnia.
    Będzie niedługo widać co jest warte 92% wyszczepienia i to w warunkach,
    gdzie jak twierdzisz nic już praktycznie nie działa. Jak dotad wszystkie
    wskaźniki (hospitalizacja, tlen, oiom) stoją w miejsu.

    --
    Marcin

  • 1466. Data: 2022-05-06 01:03:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ta... bezobjawowo:P

    No móg stary zostać w domu zamiast się po drogach pałętać!

    > I co dostosowali? Czy dostajemy ta samą co rok temu?

    Chyba nie, ale zdaje się bardzo chcieli. Sam widzisz jacy uczciwi.

    Czyli jednak spisek.

    --
    Marcin

  • 1467. Data: 2022-05-06 01:08:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jesteś pewny że arteszt domowy nie wpływa na zdrowie? Tak czy inaczej

    Nie na poziomie liczb, które zwykle przeciwnicy przytaczają. Nie, że
    umierało 100tyś, a że bo lokdałn to 200tys.

    No to na co Ty właściwie narzekasz? :)

    --
    Marcin

  • 1468. Data: 2022-05-06 07:07:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nikt poza zawodami krytycznymi nie chodził do pracy, ale byłeś łaskaw
    > argumentować, że 70% może robić zdalnie.

    Czyli co - po prostu na rok gospodarkę zamknęli i ludzie w domach
    siedzieli i nie pracowali (poza krytycznymi zawodami)?

    > Nie mam pojęcia. Prasa donosi(ła), że działały, tyle że gorzej, a celowa
    > na omikron jakby nie wyszła.

    Prasa to nie jest naukowy konsensus.

> [...]
    > Będzie niedługo widać co jest warte 92% wyszczepienia i to w warunkach,
    > gdzie jak twierdzisz nic już praktycznie nie działa.

    U nas też znieśli. Będziesz mógł porównać;)

    > Jak dotad wszystkie
    > wskaźniki (hospitalizacja, tlen, oiom) stoją w miejsu.

    U nas spadają:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 1469. Data: 2022-05-06 07:12:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie na poziomie liczb, które zwykle przeciwnicy przytaczają. Nie, że
    > umierało 100tyś, a że bo lokdałn to 200tys.

    Pewnie nie, natomiast z pewnością wpływa negatywnie - na odporność, na
    psychikę, na jakość życia.

    > No to na co Ty właściwie narzekasz? :)

    Na to, że przez dwa lata robiono bezsensowne ruchu i jak ktoś to negował
    albo chociaż zapytał to był szurem, płaskoziemcą i wyznawcą boboli
    (wiesz skąd się ten bobola wziął?). A teraz okazuje się, że się z tego
    wycofujemy bez słowa i to "wcale nie jest podobna". Co gorsza zrujnowano
    światową gospodarkę wywołano dwucyfrową inflację, spieprzono do końca
    poziom edukacji i narobiiono długu zdrowotnego jak stąd do ciebie. Chyba
    należy się jakieś wyjaśnienie dlaczego tak a nie inaczej, kto konkretnie
    tak zdecydował i dlaczego (nazwiska eskspertów)?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 1470. Data: 2022-05-06 07:20:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No móg stary zostać w domu zamiast się po drogach pałętać!

    No mógł - lokdałn był:P A co postulujesz - zakaz dla samochodów
    młodszych niż 60 lat i ze sprawnym układem odporno^H^H^H amortyzatorami?:P

    > Chyba nie, ale zdaje się bardzo chcieli. Sam widzisz jacy uczciwi.

    Oczywiście że chcieli - i jak podkreślali i tak trzeba wykupić te stare
    bo umowa to umowa:P

    > Czyli jednak spisek.

    Żaden spisek - biznes:P Na nową szczepionkę nie ma popytu, bo rynek
    zawalony jest starą na najbliższe lata.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!