  • 131. Data: 2022-02-09 10:59:52
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 8 Feb 2022 18:36:50 +0100, Shrek napisał(a):

    > No ale jak widać że obrazek dzieli się na dwa - górną starą unnię i
    > dolny post demolud, to będziesz pisał w nieskończoność i wywywal
    > interlektora od szurów:P
    >
    > Zrozum - ja nie przeczę korelacji między szczepieniami i zgonami. Ba nie
    > przeczę związkowi przyczynowo skutkowemu. Tłumacze tylko że ta śmieszna
    > grafika nic nie udowadnia.

    Przyznam, że spodziewałem się mniej więcej takiej reakcji, choć wcale się
    nie cieszę, że mam zdolności profetyczne. Może jesteś gwiazdą palestry, ale
    logicznym myśleniem nie uwodzisz.

    Nie wiadomo, który obrazek masz na myśli, ale zgaduję, że ten:
    https://drive.google.com/file/d/1K9fPdDtNLLLopgByvUV
    cayCpclOe0xIH/view?usp=sharing

    Rzecz jasna nie tłumaczysz, czemu podział obrazka na ex-demoludy i starą UE
    nie występuje dla roku 2020:
    https://drive.google.com/file/d/1VN1fwmBDzwD3UHprUVD
    OmurHlg4HObMb/view?usp=sharing

    Na osi 'x' jest to samo PKB, a na osi 'y' też zgony, tyle że w innym
    czasie.
    Coś się musiało wydarzyć przez rok, że nagle groch z kapustą zamienił się w
    punkty układające się całkiem przyzwoicie na prostej.
    Od szurów i foliarzy wiemy, że to na pewno nie były szczepienia.
    Musowo św. Andrzej Bobola podniósł swą prawicę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 132. Data: 2022-02-09 11:06:06
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 8 Feb 2022 18:41:51 +0100, Shrek napisał(a):

    > powtarzasz bzdury, że to najlepiej przebadana
    > szczepionka - bezpieczna i skuteczna. Okazuje się, że wcale nie
    > skuteczna po pół roku.

    A tymczasem 86.44% 40-latków zmarłych na kowid od 15.11.2021 do 7.02.2022
    było nieszczepionych.
    Coś ta folia słabo chroni przed wirusem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 133. Data: 2022-02-09 11:10:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 9 Feb 2022 06:24:15 +0100, Shrek napisał(a):

    > No właśnie juz nie - nie jest to już rząd wielkoścu (rząd wielkości to
    > jak rozumiem 10) a 55%/30% w przybliżeniu.

    No i, przykładowo, w Polsce od 15.11.2021 do 7.02.2022 zmarło 9 z czipami i
    60 nieszczepów w wieku 44 lat.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 134. Data: 2022-02-09 11:17:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 8 Feb 2022 23:34:40 +0100, J.F napisał(a):

    > Ale tam sa dwa trendy.
    > Jeden - ze w krajach "starej Unii" smiertelnosc podobna, niezalezna od
    > PKB.
    > Drugi - ze "w nowej Unii" smiertelnosc od sredniej do duzej, z
    > niewielka korelacja z PKB.

    W 2020 żadnych trendów nie widzę. Wsp. korelacji prawie 0.
    https://drive.google.com/file/d/1VN1fwmBDzwD3UHprUVD
    OmurHlg4HObMb/view?usp=sharing
    Po roku nagle pojawiają się te trendy, ale zupełnie nie wiadomo dlaczego.

    > -w nowej unii szczepionek nie lubia? Bo chyba nie "nie stac nas".
    > tak masowo nie lubia? Homo postsovieticus ?

    No właśnie. Tak jakoś wyszło, że im biedniejsi albo z traumą po najlepszym
    z ustrojów, tym mniej mają oleju w głowie.
    Temat do rozważań dla socjologów.

  • 135. Data: 2022-02-09 11:26:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 9 Feb 2022 06:21:25 +0100, Shrek napisał(a):

    > Widać też że w demoludach nie ma też wyrażnej korelacji
    > między poziomem wyszczepienia a zgonami.

    Nad wyraz ciekawe.
    Dodałem arkusz 'IV fala - demoludy' i korelacja "zgony vs PKB" jest -0.818.
    https://docs.google.com/spreadsheets/d/1aa-DHQIDa6Ra
    4ZG8KVca5Onsp_jv76e6/edit?usp=sharing&ouid=115622087
    514474757554&rtpof=true&sd=true

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 136. Data: 2022-02-09 11:38:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 9 Feb 2022 06:21:25 +0100, Shrek napisał(a):

    > Widać też że w demoludach nie ma też wyrażnej korelacji
    > między poziomem wyszczepienia a zgonami.

    Ciekawe.
    Dodałem arkusz 'IV fala - demoludy' i korelacja "zgony vs szczepienia"
    wynosi -0.707.

  • 137. Data: 2022-02-09 13:28:05
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 08.02.2022 o 18:41, Shrek pisze:

    > No więc badania były robione pod presją czasu i siłą rzeczy krótkie.
    > Dlatego głupota jest pisać, że jest najlepiej przebadana, bo nie jest.

    Ci naukowcy, to muszą być strasznie głupi.
    Nie rozumiem dlaczego za robienie szczepionek zabierają się ludzie,
    którzy w ogóle nie mają o tym pojęcia.

    > Było za mało czasu żeby ocenić jej skuteczność w dłuższej perspektywie.

    No przecież. Ci głupcy nigdy by nie wpadli na to żeby oceniać
    skuteczność na bieżąco. Ba! Nawet nie wpadli na to, żeby tak napisać w
    swoich badaniach, że ocena skuteczności wynika z aktualnych danych.
    Co za durnie...
    Pewnie "stare" szczepionki też olali i poprzestali na ocenie
    skuteczności sprzed kilkudziesięciu lat i do dzisiaj załączają do nich
    pożółkłe ze starości ulotki, które wydrukowali na samym początku.
    Tak to jest, jak za robotę zabierają się niekompetentni ludzie.

    > I teraz skup się - powtarzasz bzdury, że to najlepiej przebadana
    > szczepionka - bezpieczna i skuteczna. Okazuje się, że wcale nie
    > skuteczna po pół roku. OK - nie było jak zbadać co będzie jak wirus
    > zmutuje (choć były przesłanki zeby się domyślać),

    I ci durnie się nie domyślili.

    > więc stwierdzono
    > huraoptymistycznie że nic - nie ma danych więc ignorujemy ten aspekt.

    No bo od dawna wiadomo, że naukowcy mają obowiązek wyciągać wnioski z
    danych, które nie istnieją.
    To stara tradycja.

    > I teraz wchodzą szury całe na biało i mówią - "twierdziliście, że super
    > przebadana najlepiej ze wszystkich - -miała być dwudawkowa, skuteczna i
    > bezpieczna. Minęło pół roku i wiemy już że nie jest ani dwudawkaowa ani
    > skuteczna. Pytanie o bezpieczeństwo wisi w powietrzu:P Takimi naiwnymi
    > stwierdzeniami dajecie paliwo szurom!

    A potem studenci medycyny czytają takie głupoty i po skończonych
    studiach z jakiegoś dziwnego powodu nie chcą przepisywać ludziom
    amantadyny i leków na odrobaczanie koni.

    A nie... czekaj... jednak nawet wśród nich kilku rozsądnych można znaleźć.
    https://www.dziennikwschodni.pl/studia/rektor-pisze-
    do-studentow-uniwersytetu-medycznego-ws-szczepien-ni
    e-wszystkim-sie-to-podoba,n,1000302715.html

    Czyli jest nadzieja, że jednak szury mają rację i wsadzanie do pieca na
    trzy zdrowaśki jest skuteczniejsze od kompletnie nieskutecznych szczepionek.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 138. Data: 2022-02-09 14:46:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 9 Feb 2022 13:28:05 +0100, Kviat napisał(a):

    > Ci naukowcy, to muszą być strasznie głupi.
    > Nie rozumiem dlaczego za robienie szczepionek zabierają się ludzie,
    > którzy w ogóle nie mają o tym pojęcia.

    Daj spokój. To taka konstrukcja psychiczna, że jak cos wleci do głowy, to
    nie wyleci. Szury znają się teraz lepiej na epidemiach, szczepionkach i
    lekach od lekarzy i uczonych, choć jeszcze dwa lata temu choroby wirusowe
    leczyli antybiotykami.

    Shrek uważa że liczba zgonów jest związana z PKB, choć w 2020 korelacja
    była -0.06.
    Nie wyjaśnia dlaczego po roku wzrosła do -0.62; taki cud.
    Dla odmiany między szczepieniami a zgonami według niego nie ma powiązania,
    choć współczynnik korelacji wynosi -0.88; taki czysty przypadek, bo
    demoludy się zgrupowały z Grecją.
    W ostateczności wszystko załatwia formułką, że przyczyn jest wiele.
    Z katarynką nie wygrasz; jest odporna na wiedzę i argumenty.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 139. Data: 2022-02-09 16:29:19
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 09.02.2022 o 14:46, Olin pisze:

> [...]
    > W ostateczności wszystko załatwia formułką, że przyczyn jest wiele.
    > Z katarynką nie wygrasz; jest odporna na wiedzę i argumenty.

    Pal sześć z szurami od chipów, ale coraz więcej normalnych ludzi
    kompletnie nie rozumie czym jest i jak działa nauka.

    Podajesz takiemu wyniki badań naukowców, naukowcy twierdzą, że
    szczepionki są bezpieczne, że działają, że są najlepiej przebadanymi
    szczepionkami w historii... a on ci napisze coś w stylu, że wyglądasz na
    inteligentnego, więc powinieneś widzieć przez okno, że szczepionki nie
    działają, więc szury mają rację, bo miały wystarczyć dwie dawki.
    Nie ma odwagi napisać do tych naukowców, że wyglądają na inteligentnych,
    ale dane wyciągnęli z dupy i go oszukali, więc szury miały rację.
    Ręce opadają.

    Napisze ci taki jeden z drugim, że szczepionki były za krótko badane
    (jakby mieli jakiekolwiek pojęcie o tym, ile czasu i jak się powinno
    badać szczepionki), bo przecież poprzednie szczepionki badano dłużej...
    Noszjapierdolę... kiedyś żeby odkryć stop miedzi z cyną potrzebne były
    tysiące lat, teraz codziennie tworzymy nowe materiały, jeszcze wczoraj
    nieznane, o właściwościach jakich się filozofom nie śniły w najbardziej
    mokrych snach, ludziom wszczepia się implanty i odzyskują wzrok,
    przeprowadza się symulacje interakcji białek w komputerach, wybiera do
    badań te najbardziej rokujące żeby nie czekać na wyniki eksperymentów
    przez kolejnych kilka tysięcy lat, bo tyle to by normalnie zajęło... a
    oni narzekają, że naukowcy za szybko szczepionki zbadali i dziwią się
    jak to jest możliwe...
    Naukowcy powinni celowo spowolnić badania żeby sprawić wrażenie bardziej
    wiarygodnych, bo to nie ich wina, że przeciętni ludzie przestali
    odróżniać naukę od magii.
    Ludziom w ogóle się w głowach popierdoliło, bo równocześnie jakoś się
    nie dziwią, że szury w jeszcze krótszym czasie stwierdziły, kompletnie
    bez żadnych badań, że amantadyna i lek do odrobaczania koni skutecznie
    leczy covida. Bo widzieli przez okno jak sąsiad wyzdrowiał.
    Ale to szury mają rację, a naukowcy się mylą, bo są za szybcy.
    To jest dramat.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 140. Data: 2022-02-09 17:04:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.02.2022 o 11:06, Olin pisze:

    > A tymczasem 86.44% 40-latków zmarłych na kowid od 15.11.2021 do 7.02.2022
    > było nieszczepionych.

    I nikt temu nie przeczy (bo nawet nie sprawdzał) więc przestań w koncu
    odpowiadać pomidor. To miała być szczepionka przeciw _zachorowaniu_ i
    dwudawkowa. Tak stoi w ulotce napisane. I ani dwódawkowa nie jest, ani
    nie chroni przed zachorowaniem po pół roku. I o tym rozmawiamy.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.