    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 17 Apr 2022 07:42:14 +0200, Shrek napisał(a):

    > Przecież to olin się uparł na ten przedział wiekowy.

    A kto się uparł, żeby wziąć tylko ostatni przedział czasowy?
    Latem 2021 było ponad 80% zaszczepionych w wieku 70-79 lat i udział w
    zgonach chwilami spadał nawet do zera. O tym jakoś nie chcesz gadać.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 1062. Data: 2022-04-19 11:10:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 15 Apr 2022 16:27:14 +0200, Shrek napisał(a):

    > Jakiego śmiecia - poważny raport, poważnej instytucji od oceny i
    > procedur medycznych i taryfikacji.

    Zupełnie nie na temat, więc śmieć.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 1063. Data: 2022-04-19 11:49:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 16 Apr 2022 02:20:31 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Ale w kwestii o co się w tej chwili ze
    > Szrekiem żrecie to znowu się zgubiłem.

    Z grubsza chodzi to, że Shurek powiada, że 'szczepionki nie działają', bo
    nie zapobiegają zakażeniom. Na dowód powołuje się na brytyjskie raporty, z
    których wynika, że faktycznie tak jest, ale dopiero po pół roku. Mają
    zapobiegać dożywotnio i już, czyli szury miały rację, że nie warto się
    szczepić, co popiera jeszcze krzywą zakażeń w UK:
    https://covid19.who.int/region/euro/country/gb
    Argumentów, że dane o zakażeniach niewiele mają wspólnego z rzeczywistością
    nie przyjmuje i dalej się nimi podpiera.

    Co do zgonów, w chwilach słabości pisze, że szczepionki im zapobiegają, po
    czym zaprzecza sam sobie, bo niby w UK spadek ich liczby od lata 2021
    spowodowany jest łagodnym omikronem, a nie żadnymi tam szczepieniami.
    Nie potrafi wyjaśnić, dlaczego w słabo zaszczepionej Bułgarii albo Serbii
    omikron już nie jest taki łagodny i unika tematu.

    Jeśli chodzi o Wielką Teorię Zaborów, to nie wiem, co teraz uważa, bo
    ostatnio się na nią nie powołuje, ale a z drugiej strony jej nie odwołał.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 1064. Data: 2022-04-19 13:48:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 19 Apr 2022 11:49:03 +0200, Olin wrote:

    > Z grubsza chodzi to, że Shurek powiada, że 'szczepionki nie działają', bo
    > nie zapobiegają zakażeniom. Na dowód powołuje się na brytyjskie raporty, z

    Brytyjskie raporty, polskie statystyki ... brytyjskie statystyki,
    irlandzkie statystyki ... mozna by mnozyc.

    > których wynika, że faktycznie tak jest, ale dopiero po pół roku. Mają
    > zapobiegać dożywotnio i już,

    No fajnie by bylo. Na jakie choroby sie szczepisz co poł roku?

    I jak czesto mamy sie szczepic na Covid?

    A tak w ogole ... to jest rzeczywisty spadek odpornosci, czy brak
    odpornosci na omikrona, ktorego pandemia sie zbiegla z pol roku od
    masowych szczepien?

    > czyli szury miały rację, że nie warto się
    > szczepić, co popiera jeszcze krzywą zakażeń w UK:
    > https://covid19.who.int/region/euro/country/gb

    No ba - patrz jaka ilosc zakazen w ostatnie 4 miesiace,
    to juz mniej było bez szczepionki :-)

    > Argumentów, że dane o zakażeniach niewiele mają wspólnego z rzeczywistością
    > nie przyjmuje i dalej się nimi podpiera.

    A wczesniej mialy?
    A 95% skutecznosci szczepionki to na co mialo być?

    Innymi słowy - czy ktoś nas tu w konia nie robi ? :-(

    > Co do zgonów, w chwilach słabości pisze, że szczepionki im zapobiegają,

    Badz precyzyjny - zmniejszaja ryzyko.

    > po
    > czym zaprzecza sam sobie, bo niby w UK spadek ich liczby od lata 2021
    > spowodowany jest łagodnym omikronem, a nie żadnymi tam szczepieniami.

    Nie zaprzecza, tylko brak danych.
    Akurat sie zbieglo - nowa mutacja, szczepionka, a nawet pol roku od
    drugiej dawki ...

    > Nie potrafi wyjaśnić, dlaczego w słabo zaszczepionej Bułgarii albo Serbii
    > omikron już nie jest taki łagodny i unika tematu.

    Dawales wykres z sezonu 2020/21?
    Chyba dawales ... i co tam wyszlo dla Bułgarii ?

    > Jeśli chodzi o Wielką Teorię Zaborów, to nie wiem, co teraz uważa, bo
    > ostatnio się na nią nie powołuje, ale a z drugiej strony jej nie odwołał.

    No coż, mnie sie tam ciągle wydaje, ze smiertelnosc na koronawirusa,
    a ostatnio to na Covid i choroby towarzyszace, zalezy od poziomu
    służby zdrowia.
    Ale że statytystyki nie chcą potwierdzic ... ciekawe - nie zależy,
    czy poziom służby zdrowia juz podobny ?

    J.

  • 1065. Data: 2022-04-19 16:54:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2022 o 11:09, Olin pisze:

    > A kto się uparł, żeby wziąć tylko ostatni przedział czasowy?

    Nikt się nie uparł. A na pytanie "która jest godzina" to odpowiadasz
    która jest teraz czy na przykład dwie godziny i trzydziści dwie minuty
    temu?

    Ja pierdolę - na pytanie "jaki jest poziom wyszczepienia" zwracasz
    uwagę, że ktoś podaje najaktualniejsze dane? Czy wy normalni jesteście?

    > Latem 2021 było ponad 80% zaszczepionych w wieku 70-79 lat i udział w
    > zgonach chwilami spadał nawet do zera. O tym jakoś nie chcesz gadać.

    A latem 2018 ludzie wcale nie umierali na kowid.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 1066. Data: 2022-04-19 17:19:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2022 o 11:49, Olin pisze:

    > Z grubsza chodzi to, że Shurek powiada, że 'szczepionki nie działają', bo
    > nie zapobiegają zakażeniom. Na dowód powołuje się na brytyjskie raporty, z
    > których wynika, że faktycznie tak jest, ale dopiero po pół roku.

    No więc ja też się już pogubliłem, ale z tego co mówi olin z grubsza
    chodzi o to, że szczepionki nie zapobiegają zakażeniom już po pół roku
    (znaczy po pół roku już wcale 0-10%). Olin mówi, że to znaczy że
    działają. Jeszcze błyskotiwszy był kwiatek który twierdził, że skoro
    przestały działać, to działaja, bo jakby nie działały to by nie mogły
    przestać:P

    > Co do zgonów, w chwilach słabości pisze, że szczepionki im zapobiegają,

    I takie chwile słabości specjalnie dla nieograów ma co jakiś 10 post,
    żebyście nie zapomnieli o tym, że właśnie tak piesze:P Ale ty i tak
    będziesz pisał że temu zaprzeczam, bo masz nadzieje że kłamstwo
    powtórzone 100 razy stanie się prawdą:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 1067. Data: 2022-04-19 17:33:56
    Od: n...@o...pl

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> napisał(-a):

    > Bo oczywiście zapaść w służbie zdrowia przed szczepionkami i przed
    > lokdałnami, to ogólnoświatowy spisek agresywnych lewaków.
    > Do tego masz krótką pamięć.
    > https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/1460
    992,koronawirus-wlochy-brak-miejsc-w-szpitalach.html

    > Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    Nie znajdzie.

  • 1068. Data: 2022-04-19 17:40:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2022 o 17:33, n...@o...pl pisze:

    > Nie znajdzie.

    To teraz znajdź ten gdzie służbę zdrowia zapchali pacjenci przed 50:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 1069. Data: 2022-04-19 18:03:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 18 Apr 2022 11:17:26 +0200, Kviat wrote:

> [...]
    > Do tego masz krótką pamięć.
    > https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/1460
    992,koronawirus-wlochy-brak-miejsc-w-szpitalach.html

    Takie jakies wiadomosci mozna bylo wyczytac, tylko nie bardzo wiadomo
    - czy Włochy to taki "zachód na niby", czy dotyczylo to jednej
    prowincji, czy wrecz jednego miasta.

    Bo dla porównania - jak w Londynie zrobili szpital tymczasowy
    z 500 respiratorami i mozliwoscia rozbudowy do 4 tysiecy ... to
    przyjał 18 pacjentow ...

    P.S. Ciagle mnie ciekawia te tysiace respiratorow lezące gdzies w
    magazynach ... lekcja z poprzednich SARS, czy np wojsko ma zapasy
    na wypadek wojny?

    I dlugo tak trzymają? bo to chyba trzeba jakos dbac o nie, sprawdzac
    regularnie, kalibrowac czy co tam ... a producent gwarancje daje
    z pominieciem lat leżenia w magazynie?

    J.

  • 1070. Data: 2022-04-19 18:18:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 19 Apr 2022 08:26:46 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:
> [...]
    [...]
    > Ale przed tym ostrzegali: prof Kuna wiosną 2020r, dr Basiukiewicz, prof
    > Simon - wiosną (potem dostał dodatkowe stanowisko i zmienił gadkę) prof
    > Gut (wiosną - potem dostał stanowisko i prawdę mówił tylko od czasu do
    > czasu w wywiadach, jak sie zapomniał, np słynne stwierdzenie z początku
    > zimy 2020r, że pandemia skończy się, jak zapadnie taka decyzja
    > polityczna)

    Kviatek odkopal inne ciekawostki

    https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/1460
    968,wlochy-koronawirus-lombardia-bergamo-zgony.html

    "W rejonie miasta Bergamo w Lombardii na północy Włoch, gdzie szerzy
    się koronawirus, w ciągu tygodnia zarejestrowano 14 razy więcej zgonów
    niż w tym samym czasie przed rokiem - takie dane przedstawił we wtorek
    lokalny dziennik "L'Eco di Bergamo". "

    No to ja nie wiem, czy to mozna nazwać decyzją polityczną.

    > i wielu innych - można znaleźć ich po obu stronach barykady.
    > A wszelkie wcześniejsze opracowania naukowe mówiły wprost - stosowanie
    > NPI przeciw chorobom układu oddechowego przynosi więcej szkody niż
    > pożytku, dlatego się odradza wszelkich lockdownów, powszechnego noszenia
    > masek itd.

    Jak sie czlowiek dusi z braku tlenu, to chyba jedna przynosi skutek.

    Maski nie wiem ... chyba zdaja sie działac.
    Lockdown ... no patrz, jak to moze wyglądac, gdy sie lekceważy.

    Inna sprawa, ze jak długo ten lockdown ... dwa lata? A czemu tylko 2 ?

    J.