  • 51. Data: 2007-07-10 13:05:30
    Temat: Re: Kontrola trzeźwości
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:f6vvd7$mkg$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Zresztą bez większego znaczenia dla odpowiedzialności jest skąd alkohol
    > pochodzi. Jakoś nie widzę tam wyjątku "... chyba że alkohol pochodzi z
    > cukierków czy lekarstw".

    uwielbiam jak ktos pitoli bez znajomosci tematu, juz po zjedzeniu jednego
    batonika mozesz przekroczyc dopuszczlna norme, na tym wlasnie polega
    roznica powmiedzy alko w powietrzu, a we krwi
    tu masz ciekawy artykulik w tej sprawie
    http://www.eduskrypt.pl/batonik_jak_kilka_glebszych-
    info-5008.html

    > Jak mówiłem to bez znaczenia skąd jest alkohol. Ale badania robi się
    > rzeczywiście wielokrotnie by ustalić tendencję.

    zrozum, ze zawartosc, zawartoscie nie rowna, powietrze nie rowna sie krew
    itd, przeczytasz to co zapodalem ci pod linkiem, to moze zrozumiesz

  • 52. Data: 2007-07-10 13:07:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

> [...]
    > jednego batonika mozesz przekroczyc dopuszczlna norme, na tym wlasnie
    > polega roznica powmiedzy alko w powietrzu, a we krwi

    Weź no wreszcie przeczytaj ten art. 115 §16 kk i nie marudź więcej ...
    Nie mam czasu na takich co nie czytają tego co piszę, albo tego nie
    rozumieją.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 53. Data: 2007-07-10 13:09:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Weź no wreszcie przeczytaj ten art. 115 §16 kk i nie marudź więcej ...
    > Nie mam czasu na takich co nie czytają tego co piszę, albo tego nie
    > rozumieją.

    przeczytales to co ci dalem czy nadal bedziesz robil z siebie glupka?

  • 54. Data: 2007-07-10 13:12:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > przeczytales to co ci dalem czy nadal bedziesz robil z siebie glupka?

    Nie marudź ...

  • 55. Data: 2007-07-10 13:14:53
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie marudź ...

    nie dosc ze nie przeczytales tego co ci dalem, to jeszcze nawet nie
    rozumiesz przytaczanego przez siebie paragrafu

  • 56. Data: 2007-07-10 13:35:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > nie dosc ze nie przeczytales tego co ci dalem, to jeszcze nawet nie
    > rozumiesz przytaczanego przez siebie paragrafu

    Poprzestańmy na tym, że marudzisz ...

  • 57. Data: 2007-07-10 13:36:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Poprzestańmy na tym, że marudzisz ...

    no coz, skoro brak ci innych argumentow, niech ci bedzie

  • 58. Data: 2007-07-10 16:06:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Filozofowanie jest z założenia złe.
    >
    > - czy odmowa dmuchania nie bedzie miała zadnych negatywnych skutków?
    >
    > 1) gdy po badaniu będą niekorzystne wyniki odmowa poddania się badaniom
    > będzie okolicznością obciążającą;
    > 2) do skazania np. za wykroczenie z art. 87 kw często wystarczą same
    > zeznania policjantów z których wynikać będzie że było czuć alkohol, było
    > słuchać bełkotliwą mowę, itd - a to że delikwent odmawia poddania się
    > badaniom tylko uprawdopodabnia zeznania policjantów i skutkuje
    > prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością skazania;
    [ciach]

    wielkie dzieki.

    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę
    zmienić, odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić, i szczęścia,
    aby mi się jedno z drugim nie popieprzyło." Stephen King

  • 59. Data: 2007-07-10 16:06:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@t...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > smiem watpic, las nie jest droga publiczna i tam moga pocalowac cie w
    > klamke, chyba ze to byla droga w lesie

    ok, w takim razie na sciezce rowerowej wzdluz jeziora. Albo na jakims
    nieruchliwym osiedlu. Albo gdziekolwiek, ale na rowerze.

    Jest Leżajsk, jest dobrze.
    Był Leżajsk, jest mi niedobrze.

  • 60. Data: 2007-07-10 20:20:41
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 10.07.2007 szerszen <s...@t...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości news:10072007.247A9D79@budzik61.poznan.pl...

    > smiem watpic, las nie jest droga publiczna i tam moga pocalowac cie w
    > klamke, chyba ze to byla droga w lesie

    A co ma do tego droga publiczna? W kodeksie karnym jest mowa o ruchu
    ladowym, wiec moim zdaniem jest to kwestia dyskusyjna.

    --
    Tomasz Trystula