  • 31. Data: 2007-07-10 09:51:29
    Temat: Re: Kontrola trzeźwości
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@t...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > o ile mnie pamiec nie myli, to w takich wypadkach, zawsze robiony jest
    > drugi pomiar, po kilkudziesieciu minutach, aby stwierdzic czy
    > zawartosc rosnie czy spada, jesli spada, wtedy (chyba) uznawany jest
    > drugi pomiar i jestes wolny

    ROTFL, powiedz to mojemu znajomemu który prawko na rok stracił za jazde
    rowerem po piaszczystej drodze.
    Powód:
    a: 0,51 promila
    b: policja nie wzieła w łape bo stwierdzili ze musza norme wyrobic...
    Zadnego drugiego badania nie miał zrobionego.

    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie
    liczyć wszystkich innych form, których próbowano od czasu do czasu."
    Winston Churchill

  • 32. Data: 2007-07-10 09:51:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@t...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > a jakie znaczenie ma wynik?
    > mogl nie odmawiac dmuchania

    ale mówisz o swoim odczuciu i poczuciu sprawiedliwosci, czy o wykładni
    prawnej? Bo ja sie o prawo pytam.

    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki
    mizernej pensji z bankomatu, powiedziałem do siebie: "Chyba się urżnę".
    No i proszę!

  • 33. Data: 2007-07-10 09:51:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Taki już mój urok ...

    :)
    Rozumiem, ze trzeba sie przyzwyczaic...

    > Filozofujesz ...
    >
    > Odpowiem ci na wszystkie te pytania, nawet z podaniem podstaw
    > prawnych, ale *logicznie* mi wyjaśnij jaki sens ma takie zachowanie?

    Na jednej z imprez wywiazała sie rozmowa o której godzinie rano można już
    jechac samochodem.
    Poniewaz czasem słyszy sie o przypadkach ze jakis poseł czy prawnik nie
    dmuchał i jakos mu sie upiekło - jedno powiazalismy z drugim.
    Ja obstawałem przy zdaniu ze jezeli skoncze pic o 24-1:00 i rano sie
    obudze, zjem cos, wykapie sie to okolo 12 jestem jak młody bóg i nie
    wyobrazam sobie zebym miał we krwii cokolwiek alkoholu (nie mówie tu o
    imprezie z zalaniem pały do nieprzytomnosci). Ktos jednak stwierdził, ze
    pomimo tego iz czuje sie dobrze, cos tam jeszcze we krwii mozna miec i
    niedaj boze wydmucham jakies 0,2. No i rozpoczeła sie kłótnia na temat czy
    w takiej sytuacji dla własnego bezpieczenstwa mozna nie dmuchac i
    "zaoszczedzic" te godzinke czy dwie. Rozmowa, jak to rozmowa - nie
    przyniosła zadnego konsensusu, bo kazdy obstawał przy swoim. Postanowiłem
    wiec sprawe wyjasnic i udac sie w miejsce, gdzie przewaznie mozna otrzymac
    dosc wiarygodne informacje dotyczace róznych zagadnien prawnych.
    No i nagle dowiedziałem sie ze jestem pijak i złodziej...
    Masz racje - to troche filozofowanie. Ale co w tym złego?

    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo
    milczysz." Nina Liedtke

  • 34. Data: 2007-07-10 10:06:32
    Od: "AdamW" <A...@h...com>

> [...]
    > imprezie z zalaniem pały do nieprzytomnosci). Ktos jednak stwierdził, ze
    > pomimo tego iz czuje sie dobrze, cos tam jeszcze we krwii mozna miec i

    Kup sobie prosty alkomat na allegro za 60zl i juz bedziesz mial oglad.
    Roznie to bywa, mozesz wypic 4 piwa wieczorem i rano bedziesz mial 0,1-0,2
    prom.
    A możesz - co najciekawsze - wypic piwo po sniadaniu, do obiadu i po
    poludniu jeszcze z 6 piw i rano miec 0,00.
    To kwestia przemiany materii i enzymow.
    Jeszcze ciekawsze - te same ilosci alkoholu po wódce organizm spala szybciej
    niz po piwie.

  • 35. Data: 2007-07-10 10:15:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:10072007.0DC0440E@budzik61.poznan.pl...

    > ROTFL, powiedz to mojemu znajomemu który prawko na rok stracił za jazde
    > rowerem po piaszczystej drodze.
    > Powód:
    > a: 0,51 promila

    i prawidlowo, przeczytales i zrozumiales co napisalem wczesniej?
    chodzi o drugi pomiar, kiedy wskazanie jest niewiele ponad dopuszczalna
    norme, a 0,51 to jest ponad 2,5 raza a nie niewiele

    > b: policja nie wzieła w łape bo stwierdzili ze musza norme wyrobic...
    > Zadnego drugiego badania nie miał zrobionego.

    no coz, mimo iz jestem przeciwny zabieraniu prawka za jazde na gazie na
    rowerze, to slusznie ze nie wzieli w lape

  • 36. Data: 2007-07-10 10:16:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:10072007.3086E9D7@budzik61.poznan.pl...

    > ale mówisz o swoim odczuciu i poczuciu sprawiedliwosci, czy o wykładni
    > prawnej? Bo ja sie o prawo pytam.

    mowie o logicznym podejsciu do sprawy, badanie zostalo wykonane na jego
    wlassne zyczenie, wiec dlaczego mialby za nie nieplacic, bez wzgledu na
    wynik

  • 37. Data: 2007-07-10 10:36:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > chodzi o drugi pomiar, kiedy wskazanie jest niewiele ponad dopuszczalna
    > norme, a 0,51 to jest ponad 2,5 raza a nie niewiele

    sorry, nie zauwazyłem ze mówisz o przypadkach granicznych.
    Choc 0,51 to tez granica tego czy popełniasz wykroczenie czy przestepstwo.

    > no coz, mimo iz jestem przeciwny zabieraniu prawka za jazde na gazie na
    > rowerze, to slusznie ze nie wzieli w lape

    oczywiscie ze slusznie ze nie wzieli w łape. Mniej słuszny jest powód tego
    nie wziecia. Duzo mnie słuszne jest tez to, ze stoja na osiedlu przy nie
    ruchliwej drodze i czekaja na pechowców zamiast zajac sie faktycznym
    pilnowaniem bezpieczenstwa na drodze, ale cóz...

    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem
    można jeść w miejscu publicznym ;-)"
    DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"

  • 38. Data: 2007-07-10 10:36:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail A...@h...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > To kwestia przemiany materii i enzymow.
    > Jeszcze ciekawsze - te same ilosci alkoholu po wódce organizm spala

    no super, to jest sweitna odpowiedz ale nie na to pytanie.
    Ja nie pytałem jak zbadac stan swojej trzezwosci tylko czy mozna nie
    dmuchac i co sie potem dalej dzieje.
    Dzieki za próbe pomocy, ale naprawde nie o to mi chodzi.

    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"
    Jan Jakub Rousseau

  • 39. Data: 2007-07-10 10:36:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > mowie o logicznym podejsciu do sprawy, badanie zostalo wykonane na jego
    > wlassne zyczenie, wiec dlaczego mialby za nie nieplacic, bez wzgledu na

    super, ale generalnie zauwazyłes ze bardzo czesto prawo nie ma nic
    wspolnego ze zdrowym rozsadkiem?
    Zeby byc temacie np: za jazde rowerem po lesie po pijanemu grozi taka sama
    kara, jak za jazde kilkutonowym autobusem po drogach publicznych. Widzisz w
    tym logike? Grupa prawo jest wlasnie po to zeby odseparowac sie od grupy
    pl.soc.logika... :))))

    "W demokracji wolno głupcom głosować,
    w dyktaturze wolno głupcom rządzić." Bertrand Russell

  • 40. Data: 2007-07-10 10:47:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:10072007.5B6F77F9@budzik61.poznan.pl...

    > sorry, nie zauwazyłem ze mówisz o przypadkach granicznych.

    spoko ;)

    > nie wziecia. Duzo mnie słuszne jest tez to, ze stoja na osiedlu przy nie
    > ruchliwej drodze i czekaja na pechowców zamiast zajac sie faktycznym
    > pilnowaniem bezpieczenstwa na drodze, ale cóz...

    a to juz zupelnie insza inszosc, niestety nigdy nie lubili sie wysilac