    From: "=Marcos=" <m...@t...NOSPAMNOSPAM.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kontrola biletów w autobusie
    Date: Fri, 15 Nov 2002 23:15:50 +0100

    Zgodnie z regulaminem KZK GOP jazda z niepodpisanym biletem miesięcznym
    imiennym jest równoznaczna z jazdą bez biletu.

    Jak w świetle prawa wygląda takie zdarzenie:

    Podchodzi kontroler i prosi o bilet. Mam w portfelu miesięczny niepodpisany.
    Mówię mu: "muszę poszukać biletu". Wyciągam bilet, kładę na kolano mówiąc:
    "gdzie ja podziałem ten bilet". Podpisuję bilet, mowię: "chyba już wiem,
    gdzie go mam". Wkładam bilet do portfela, po czym wyciągam ponownie i
    przedkładam do kontroli. Kontroler mówi, że przecież przed chwilą go
    podpisałem, on jest nieważny. Ja mówię, że to nie ten sam.

    Czy kontroler ma prawo mi go jakoś wyrwać zanim podpiszę? Ciekawi mnie, czy
    jest jakieś prawo, które ukarze mnie za w/w hipotetyczną sytuację.

    Dziękuję za pomoc/uwagi :)

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]