  • Data: 2002-11-18 16:57:40
    Temat: Re: Kontrola biletów w autobusie
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Monika" <n...@i...pl> popełnił 16 lis 2002 na pl.soc.prawo utwór
    news:ar5arf$k57$1@news.tpi.pl:
    > W Katowicach nie ma i na razie nie będzie metra ;-)
    > Ale poza tym, w pełni podzielam Twoje zdanie.

    Widzę że należycie do grupy WIERZĄCYCH
    MZK (MPT czycotam) dostaje więcej kasy -> podnosi jakość
    A powyżki cen w telkomach są dla dobra abonentów w celu stałego podnoszenia
    jakości usług. A podwyżka podatków żeby społeczeństwu dać więcej pieniędzy.
    A dzieci przynoszą bociany. A cenzura jest by się społeczeństwo nie
    denerwowało i wzburzało niepotrzebnie... Zapędziłem się...

    Aha, moja wypowiedź jak powyższe również jest offtopic
    tzn. nie odnosi się do skutków braku ważnego biletu w momencie rozpoczęcia
    kontroli w autobusie - posiadania ważnego biletu w chwili kontrolowania
    przez kontrolera.

    --
    pozdro
    poreba